علاقه اما استون به «لئوناردو دی کاپریو» از ۹ سالگی

اما استون از کودکی به لئوناردو دی کاپریو علاقمند بود. او می گوید که دی کاپریو عشق زندگی او بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از دنیای تصویر، اما استون که فیلم «کروئلا» را آماده نمایش دارد سال ۲۰۱۷ برای «لالالند» ساخته دیمین شزل برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست شد. و او این جایزه را از دست دی کاپریو دریافت کرد.

اما استون از آن لحظه در مراسم اسکار می گوید:« لئوناردو دی‌کاپریو. این همان چیزی بود که از ذهن من (در آن لحظه) عبور کرد زیرا او آنجا بود.»

« و من با خودم گفتم که تایتانیک را هفت و نیم بار در سینما دیده ام. وی عشق زندگی من بود. تصویری از دی کاپریو را امضا شده در اتاق خواب ام نگه می داشتم ، من برای تولد ۱۲ سالگی ام از لئو امضا گرفته بودم و، این رسما سورئال ترین لحظه زندگی من بود. باورم نمی شد. »

استون هم اکنون متقاعد شده است که به نظر دی کاپریو رفتار او عجیب بود. و اما استون احساسات خود را در مورد یک چهره مشهور ، بسیار عجیب می بیند.

از نظر اما استون، دی کاپریو بازیگری خارق العاده است.استون در نه سالگی فیلم «تایتانیک» را تماشا کرد و هفت بار دیگر برای دیدن این فیلم به سینما رفت.

اما استون می گوید:« دی کاپریو در ذهن من جک داوسن (شخصیتی که در تایتانیک ایفا می کرد) حک شده.همیشه هم جک داوسن خواهد بود.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.