رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

غرفه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند میزبان بازدید‌کنندگان نمایشگاه عطر سیب

بیستمین رویداد فرهنگی عطر سیب با هدف کمک به تجهیز و تامین نیازهای هیئات و مجالس عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع)، با مشارکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در میدان امام حسین(ع) آماده خدمات رسانی به عموم بازدیدکنندگان است.

به گزارش اینتیتر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، رویداد فرهنگی عاشورایی عطر سیب از روز یکشنبه دوم مردادماه در حالی آغاز به کار نموده که غرفه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با عرضه عمده و ارزانتر لوازم مورد نیاز هیئت‌های مذهبی و خدمات‌دهی گسترده، میزبان بیش از ۵ هزار هیئت عزاداری در این نمایشگاه است.

شهروند

شرکت شهروند در این رویداد فرهنگی که به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری شهرداری تهران در حال برگزاری است با ارائه خدمات و تخفیفات ویژه و عرضه انواع گروه‌های کالایی متناسب با ایام محرم تا امروز توانسته با استقبال خوب هیئت‌های مذهبی و بازدیدکنندگان نمایشگاه روبرو شود.

گفتنی است رویداد فرهنگی عطر سیب با هدف کمک به هیئت‌ها و تامین نیازهایشان راه‌اندازی شده و امسال بیستمین دوره این رویداد از دوم تا نهم مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در میدان امام حسین(ع) با ارائه انواع خدمات و محصولات فرهنگی همچون البسه، کتیبه، پرچم، لوازم صوتی و مواد غذایی در یک مکان با تخفیف‌های ویژه برگزار و پذیرای عموم بازدید کنندگان این نمایشگاه‌ است.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.