فاصله تهران تا چالوس از راه های مختلف چقدر است؟ | نقشه و روش های سفر

فاصله تهران تا چالوس از کرج چقدر است؟ کدام مسیر برای سفر از تهران به چالوس کم مسافت تر است؟ چگونه می توان از تهران به چالوس رفت؟ اگر می خواهید به شهرستان چالوس بروید و نمی دانید انتخاب کدام مسیر بهتر است، پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را ازدست ندهید.

اینتیتر – مریم آهنگری؛ فاصله تهران تا چالوس یکی از پرتکراری ترین سوالات در زمان تعطیلات و مسافرت رفتن است. چالوس به دلیل طبیعت بکری که دارد همواره مورد انتخاب افراد برای مسافرت کوتاه و چند روزه بوده است. در این مطلب تمامی مسیرهایی که می توانید برای رسیدن به چالوس از مبدا تهران طی کنید را برایتان گردآوری کردیم تا با یک انتخاب مناسب بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.

بیشتر بخوانید:

فاصله تهران تا چالوس از راه های مختلف

میانگین زمانی که برای سفر تهران تا چالوس صرف می شود معمولا بین سه و نیم تا چهار ساعت است. این زمان بسته به مسیر انتخابی شما و میزان ترافیک حتی ممکن است فراتر نیز برود. فرقی ندارد بخواهید بلیط اتوبوس خریداری کنید یا با خودروی شخصی خود سفر کنید، برای رفتن به چالوس از مبدا تهران سه راه وجود دارد که در ادامه به شرح آنها و میزان زمان صرف شده برای رسیدن به مقصد خواهیم پرداخت و به سوال از تهران تا چالوس چند کیلومتر است پاسخ خواهیم داد.

فاصله تهران تا چالوس از کرج چقدر است؟

اگر مسیر انتخابی شما برای رسیدن به چالوس از سمت کرج باشد، حدود ۲۰۰ کیلومتر را می بایست رانندگی کنید تا به مقصد برسید. طی کردن این میزان مسافت با ترافیک سبک چیزی حدود سه ساعت و پنجاه دقیقه زمان می برد. اما با توجه به حجم ترافیک بالا در این مسیر به خصوص در زمان تعطیلات، رسیدن به این شهرستان ممکن است خیلی بیشتر از اینها طول بکشد.

دریاچه سد کرج،آسارا، چنارستان، درده، گرماب، گچسر، کندوان و مرزن آباد از جاذبه ها طبیعی و زیبایی است که می توانید در فاصله تهران تا چالوس از کرج مشاهده کنید.

فاصله تهران تا چالوس از جاده فشم – شمشک چقدر است؟

جاده فشم – شمشک یکی از مسیرهای پرپیچ و خمی است که می توانید برای رفتن به چالوس انتخاب کنید. فاصله تهران تا چالوس از فشم – شمشک حدود ۱۸۰ کیلومتر است که در صورت انتخاب این مسیر چیزی حدود چهار ساعت راه در پیش دارید. برای طی کردن این مسیر لازم است از جاده لشکرک، زردبند، رودک، حاجی آباد، میگون، دره شمشک، جیرود، جاده شمشک دیزین،گاجره،ولایت رود، کندوان و مرزن آباد عبور کنید.

فاصله تهران تا چالوس از آزادراه تهران – شمال چقدر است؟

آزادراه تهران – شمال بهترین مسیر برای افرادی است که می خواهند به دور از ترافیک و شلوغی هر چه زودتر به مقصد برسند. مسافت تهران تا چالوس از آزادراه تهران شمال ۱۵۰ کیلومتر است یعنی چیزی حدود ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر کمتر از دو مسیر قبلی است و به دنبال آن تنها کافیست سه ساعت و حتی کمتر برای رسیدن به چالوس رانندگی کنید.

نقشه فاصله تهران تا چالوس

در ادامه تصویری از نقشه فاصله تهران تا چالوس را مشاهده می کنید.

فاصله تهران تا چالوس

روش های سفر به چالوس کدامند؟

شهرستان چالوس به دلیل اینکه هنوز به ایستگاه راه آهن و فرودگاه مجهز نشده است، تنها دو راه را پیش روی شما باقی می گذارید؛ سفر با ماشین شخصی و اتوبوس.

برای مسافرت با ماشین شخصیتان می توانید هر کدام از سه راهی که پیشتر ذکر کردیم را انتخاب کنید و از سفرتان لذت ببرید. اگر هم حوصله رانندگی ندارید میتوانید به ترمینال بیهقی یا شرق بروید و سوار اتوبوس های شهرستان چالوس شوید و فاصله تهران تا چالوس را سپری کنید.

در این مطلب سعی کردیم درباره جاذبه ها و تمامی مسیرها و روش هایی که برای رسیدن به شهرستان چالوس وجود دارد برای شما مخاطبان عزیز بگوییم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. سیدجلال می گوید

    ازهر کدام عبور کنیم لذتبخش است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.