منتظر فصل دوم سریال Moon Knight نباشید

مارول استودیو به‌تازگی نام سریال Moon Knight و سریال Hawkeye را در بین سریال‌های محدود جوایز امی ثبت کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، بسیاری از سریال‌های دنیای سینمایی مارول که برای دیزنی پلاس ساخته می‌شوند، یک نکته مشترک دارند و آن هم این است که این سریال‌ها تنها در یک فصل تولید و پخش می‌شوند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که دو سریال دیگر MCU نیز قرار است سرنوشتی مشابه را داشته باشند. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، دیزنی به‌تازگی نام سریال Moon Knight و سریال Hawkeye را در بخش سریال‌های محدود جوایز امی ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید:

این اتفاق درواقع سال گذشته برای سریال WandaVision نیز رخ داد تا این سریال در بخش سریال‌های محدود رقابت کند و حالا دو سریال دیگر MCU نیز قرار است در این بخش شانس خود را برای حضور در جوایز امی امتحان کنند. البته برخی از آثار دنیای سینمایی مارول مثل سریال Loki برای فصل دوم تمدید شده‌اند و طبق انتظار نام آن در بخش بهترین سریال درام سال ثبت شده است. البته مارول استودیو و سازندگان سریال Moon Knight همیشه تاکید داشتند که این سریال قرار است یک سریال محدود ۶ قسمتی باشد.

بااین‌حال، پس از عملکرد درخشان سریال Moon Knight در نزد منتقدین و بینندگان، بسیاری انتظار داشتند تا مارول استودیو به ادامه ساخت سریال شوالیه ماه چراغ سبز نشان دهد. همچنین این گزارش نشان می‌دهد که فعلا برنامه بعدی هاکای و کیت بیشاپ پس از حوادث سریال Hawkeye مشخص نیست. بااین‌حال، این شخصیت‌ها همچنان می‌توانند در آثار دیگر مارول حضور داشته باشند و در حال حاضر فعلا دیزنی و مارول استودیو از این آثار به‌عنوان سریال‌های چند فصلی یاد نکرده‌اند.

اسکار آیزاک، ایتن هاوک، می کالاماوی، گاسپار اولیل، اف. موری آبراهام (صداپیشگی)، لوسی تاکری و سافرون هاکینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Moon Knight حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، نویسنده سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش داشته است.

قسمت چهارم سریال Moon Knight روز چهارشنبه این هفته از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.