رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

فیلم های تینیجری که از تماشای آنها سیر نمی شوید/ ۸ فیلم را اینجا ببینید

مشهورترین و بهترین فیلم های تینیجری کدامند؟ در این مطلب به معرفی فیلم های تینیجری که از تماشای آنها سیر نمی شوید، پرداخته ایم.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ فیلم های تینیجری به فیلم هایی می گویند که درباره دوره نوجوانی ساخته می شوند. این فیلم ها یکی از انتخاب های جذاب برای تماشا هستند. این فیلم ها روایتگر داستان های پرشور و پر تنش دوران نوجوانی هستند و برای بسیاری از مخاطبان سینما جالب به نظر می آیند تا آخر هفته خود را با تماشای این آثار بگذرانند.

بیشتر بخوانید:

معرفی فیلم های تینیجری پرطرفدار

در ادامه به معرفی فیلم های تینیجری پرطرفدار سینمای جهان خواهیم پرداخت. همراه این فیلم ها باشید.

۱. فیلم مات و مبهوت (Dazed and Confused)

فیلم های تینیجری

مات و مبهوت فیلمی کمدی از دهه نود میلادی است. این فیلم تینیجری درباره گروهی از نوجوانان است که روزهای آخر از دبیرستان خود را سپری می کنند. جیسون لاندن، روری کوچرین، وایلی ویگینز، آدام گلدبرگ، متیو مک‌کانهی، پارکر پوزی، میلا یوویچ و بن افلک از بازیگران این فیلم هستند.

۲. مزایای گوشه‌گیر بودن (The Perks of Being a WallFlower)

فیلم های تینیجری

مزایای گوشه گیر بودن یکی از فیلم های تینیجری است که داستان نوجوانی درونگرا و منزوی را روایت میکند که به تازگی دوست صمیمی اش را از دست داده است. او وارد سال اول دبیرستان شده و با خواهر و برادری پر انرژی آشنا می شود. این فیلم محصول سال ۲۰۱۲ اس. اما واتسون، ازرا میلر و لوگان لرمان از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

۳. انجمن شاعران مرده (Dead Poets Society)

فیلم های تینیجری

انجمن شاعران مره فیلمی شاعرانه که از معنای زندگی در دبیرستان سختگیرانه و خشک پسرانه ای سخن می گوید. این فیلم در سال ۱۹۸۹ ساخته شده است. رابین ویلیامز، جاش چارلز، رابرت شان لئونارد، ایتن هاک و گیل هانسن در این فیلم تینیجری ایفای نقش کرده اند.

۴. جونو (Juno)

فیلم های تینیجری

از میان فیلم های تینیجری جونو یکی از شناخته شده ترین هاست. این فیلم داستان زندگی دختری شانزده ساله را روایت می کند که گرفتار دردسری بزرگ شده است. این فیلم در سال ۲۰۰۷ اکران شده است. الن پیج، مایکل سرا، جنیفر گارنر، جیسون بیتمن و آلیسون جانی از بازیگران فیلم هستند.

۵. ۱۰ چیز درباره تو که ازشان متنفرم (۱۰ Things I Hate About You)

فیلم های تینیجری

۱۰ چیز درباره تو که ازشان متنفرم اقتباسی از نمایشنامه‌ شکسپیر به نام رام کردن زن سرکش است که در دبیرستانی روایت می شود. جولیا استایلز، هیث لجر، جوزف گوردون لویت و لاریسا اولینیک از بازیگران این فیلم تینیجری هستند. این فیلم محصول سال ۱۹۹۹ است.

۶. اکنون شگفت‌ انگیز (The Spectacular Now)

فیلم های تینیجری

اکنون شگفت‌ انگیز داستان پسری بیخیال را روایت می کند که به هیچ چیز جز خودش اهمیت نمی دهد. این فیلم محصول سال ۲۰۱۳ است و مایلز تلر، شایلن وودلی، بری لارسون، جنیفر جیسن لی و کایل چندلر در آن بازی کرده اند. اکنون شگفت انگیز جزو محبوب ترین فیلم های تینیجری است.

۷. آستانه هفده‌سالگی (The Edge of Seventeen)

فیلم های تینیجری

آستانه هفده‌سالگی داستان دختری هفده ساله را روایت می کند که درگیر چالش های دوران نوجوانی و بلوغ است. این فیلم در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. هیلی استاینفلد، هالی لو ریچاردسون، بلیک جنر، وودی هرلسون و کیرا سجویک در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

۸. مرخصی فریس بولر (Ferris Bueller’s Day Off)

فیلم های تینیجری

مرخصی فریس بولر محصول سال ۱۹۸۶ است و در ژانر کمدی نوجوان آمریکایی است. این فیلم درباره ماجراهای فرارهای خلاقانه فریس را از دست ناظم و والدینش است. متیو برودریک، آلن راک و چارلی شین از بازیگران این فیلم هستند.

امیدواریم از تماشای مجموعه فیلم های تینیجری که در این گزارش معرفی کردیم، لذت ببرید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.