رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

فیلم های حال خوب کن کدامند؟

در این مطلب مجموعه ای از فیلم های حال خوب کن سینمای ایران و جهان را به شما مخاطبان عزیز معرفی خواهیم کرد. با مطلب ” فیلم های حال خوب کن کدامند؟ ” همراه باشید.

اینتیتر – سحر زمانی؛ فیلم ها دنیای گسترده ای از احساسات را در درون خودشان جای می دهند. دنیایی که در آن غم، شادی، حسرت،نفرت، عشق و بسیاری از احساسات دیگر را می توانیم تماشا کنیم. در هر لحظه از دیدن تکه ای از سینما ما به عمق این احساسات پرتاب می شویم و آنها را با تمام وجود لمس می کنیم.

بیشتر بخوانید: 

حال این حس هایی که بعد از تماشای فیلم ها در ما ایجاد می شود ممکن است تا هفته ها دنبالمان کنند. یا حتی گاهی با گذشت چندین سال با یادآوری آنها حال خوبی را در ما ایجاد کنند. از این رو در این مطلب مجموعه ای از فیلم های حال خوب کن سینما و جهان را برایتان گردآوری کردیم که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

اگر به دنبال یک لیست خوب و کوتاه از فیلم های ایرانی و خارجی هستید تا در تعطیلات آخر هفته به تماشایشان بنشینید، پیشنهاد می کنیم که با مطلب ” فیلم های حال خوب کن کدامند؟ ” همراه باشید.

فیلم های حال خوب کن کدامند؟

کتاب قانون

کتاب قانون داستان دختر مسیحی را روایت می کند که به تازگی مسلمان شده و با یک پسر ایرانی ازدواج کرده است و برای زندگی به ایران می آید. روابط این دختر با خانواده همسرش موقعیت های کمدی و درعین حال درامی را خلق می کند که باعث جذاب شدن این فیلم شده است. محمد رحمانیان فیلمنامه ی کتاب قانون را نوشته و مازیار میری آن را کارگردانی کرده است. پرویز پرستویی، دارین حمزه، نگار جواهریان و فریده سپاه منصور از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم های حال خوب کن

حوض نقاشی

خانواده ای دوست داشتنی و خاص محور اصلی داستان حوض نقاشی هستند. پدر و مادر این خانواده نسبت به دیگر پدر و مادرها متفاوت هستند. آنها از لحاظ ذهنی عقب مانده هستند اما بچه ای سالم دارند. چالش هایی که این پدر و مادر با فرزندشان تجربه میکنند داستان این فیلم را رقم می زند. شهاب حسینی، نگار جواهریان و سپهراد فرزامی نقش پدر و مادر و فرزند این خانواده را اجرا می کنند و قصه فیلم را برایمان روایت میکنند. مازیار میری نیز کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم های حال خوب کن کدامند؟

ورود آقایان ممنوع

معلم مردی برای تدریس شیمی وارد دبیرستان دخترانه ای می شود و ورود آقایان را آزاد می کند. ورود آقایان ممنوع به عنوان یکی از محبوب ترین فیلم های کمدی سینمای ایران شناخته می شود. قصه ی این فیلم با شیطنت های دانش آموزان دبیرستانی و بازی فوق العاده رضا عطاران بسیار جذاب و دیدنی تر می شود. پگاه آهنگرانی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، حدیث میر امینی و رضا عطاران از بازیگران ورود آقایان ممنوع ساخته رامبد جوان هستند. یکی از مهم ترین عوامل موفقیت این فیلم فیلمنامه قوی است که دارد و توسط پیمان قاسم خانی نوشته شده است.

فیلم های حال خوب کن

میس سان شاین کوچولو

خانواده ای برای شرکت دختر کوچکشان در مسابقات زیبایی کودکان با یک ون مسافرتی راهی سفر می شوند و داستان میس سان شاین کوچولو ما شروع میشود. این سفر استعاره ای از سفر زندگی است که در آن اتفاقات زیادی را مشاهده کرده و احساسات مختلفی را تجربه می کنیم. گرگ کینر، استیو کارل، تونی کولیت، ابیگل برسلین، آلن آرکین و پل دانو در این فیلم نقش آفرینی می کنند. جاناتان دیتون و ولری فاریس کارگردانی این فیلم را برعهده داشته اند.

فیلم های حال خوب کن کدامند؟

بوی خوش زن

مرد کوری که از زندگی بریده است و دیگر توان ادامه دادن را ندارد اما همسفر شدن او با یک دانش آموز دیرستانی زندگی اش را عوض می کند. یکی از مهمترین نقاط قوت این فیلم بازی فراموش نشدنی آل پاچینو است که برای این نقش آفرینی، اولین و تاکنون تنها اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد. کریس اودانل و سیمور هافمن از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم های حال خوب کن

هشت یار اوشن

هشت یار اوشن ورژن زنانه یازده یار اوشن است. دبی اوشن خواهر دنیل اوشن که به تازگی از زندان آزاد شده و به دنبال جمع آوری گروهی حرفه ای برای یک سرقت تمیز است. ساندرا بولاک، کیت بلانشت، ان هتوی و هلنا بونهام کارتر از بازیگران اصلی این فیلم هستند که لحظاتی پر هیجان و لذت بخش را برای ما فراهم می آورند.

فیلم های حال خوب کن کدامند؟

کارآموز

شرکتی نوپا به دنبال این است تا افراد مسن را هم به عنوان کارآموز و کارمند استخدام کند. داستان این فیلم نمایش دهنده چالش های کاری و شخصی ای است که مدیر این شرکت پشت سر می گذارد و در این مسیر کارآموز او یعنی جناب آقای رابرت دنیرو او را همراهی می کند. ان هتوی، رنه روسو و آندرس هولم از دیگر بازیگران این فیلم کمدی هستند.

فیلم های حال خوب کن

نقطه کور

داستان دانش آموز سیاه پوست دبیرستانی که به علت اعتیاد مادرش نمی تواند با او زندگی کند و سرپناهی برای خوابیدن ندارد اما با خانواده ای دوست داشتنی آشنا می شود و تحت حمایت آنها قرار میگیرد. این فیلم براساس داستان واقعی است. ساندرا بولاک، کوینتون آرون، لی لی کالینز و تیم مک گرا در این فیلم نقش آفرینی میکنند.

فیلم های حال خوب کن کدامند؟

خدمتکاران

داستان فیلم خدمتکاران در دهه ۱۹۶۰ و در جنوب آمریکا میگذرد. زمانی که تبعیض های نژادی به شدت زیاد بوده و سیاه پوستان تجربیات وحشتناکی را در این دوران پشت سر گذاشتند. فیلم داستان چند خدمتکار سیاه پوست را روایت می کند که در خانه سفید پوستان مشغول کار هستند. در این میان دختری از سفید پوستان که نویسنده است تصمیم میگیرد داستان آنها را از زبان خودشان روایت کند و به صورت کتابی در آورد. اما استون، برایس دالاس هاوارد، اکتاویا اسپنسر، جسیکا چستین و آلیسون جانی از بازیگران اصلی این فیلم به شمار می روند.

فیلم های حال خوب کن

دست نیافتنی ها

دست نیافتنی ها فیلم فرانسوی که بر اساس داستان واقعی ساخته شده است. این فیلم داستان مرد ثروتمندی به نام فیلیپ را روایت میکند که بر اثر سانحه ای کاملا فلج میشود. فیلیپ پرستاری سیاه پوست را استخدام می کند و رابطه بسیار خوبی میان این دو شکل می گیرد. فرانسوا کلوزه و عمر سی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

در این مطلب ” فیلم های حال خوب کن کدامند؟ ” ده فیلم از سینمای ایران و جهان را به شما مخاطبان عزیز معرفی کردیم. امیدواریم از مطالعه آن لذت برده باشید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.