رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قتل فیجع زن میانسال با سنگ فرز!

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: فردی که اقدام به قتل همسرش کرده و جسد او را در اطراف بیمارستان البرز کرج رها کرده بود دستگیر شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، سرهنگ “محمد نادربیگی” با اعلام این خبر بیان کرد: در پی کشف جسد یک خانم میانسال در اطراف بیمارستان البرز کرج توسط ماموران گشت کلانتری ۱۹ باغستان، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که یک خانم میانسال بر اثر ضربات و بریدگی های ناشی از برخورد جسم تیز در بدنش از خون ریزی شدید فوت شده و جسدش پس از انجام قتل در اطراف بیمارستان البرز رها شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پس از شناسایی هویت مقتول متوجه شدند که نامبرده پس از متارکه با همسر اولش در ۲ سال گذشته با شخصی دیگر ازدواج کرده که از زمان وقوع قتل خبری از وی نبوده و هیچ یک از آشنایان از محل حضور او اطلاع ندارندکه این موضوع ظن پلیس را برای انجام قتل از سوی این شخص بیشتر کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستورکار قرار گرفتن دستگیری همسر مقتول، ادامه داد: بلافاصله اقدامات پلیسی-اطلاعاتی انجام و مظنون اصلی پرونده که در حاشیه شهر مخفی شده بود، در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد .

سرهنگ نادربیگی اظهار کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی با مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و شرح حادثه را اینگونه عنوان کرد که او و همسر مرحومش هر دو به مواد مخدر اعتیاد داشتند که در روز حادثه به دلیل مشکلات شخصی با یکدگیر درگیر و مقتول با چاقو به سمت او حمله ور می شود که وی برای دفاع از خودش با دستگاه سنگ فرز به سمت او حمله کرده و از چند ناحیه بدنش را مورد جراحت قرار می دهد و با توجه به شدت خون ریزی شدید بدن مقتول، او را به اطراف بیمارستان البرز رسانده تا توسط مردم به مرکز درمانی منتقل شود و خودش متواری می شود.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: بسیاری از این قتل های خانوادگی به دلیل عدم درک صحیح از زندگی و کم طاقتی طرفین انجام می شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.