رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تغییر قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و ارز

در حالی که قیمت سکه امروز با افزایش همراه بود، در جریان معاملات ارزی اما، نرخ خرید دلار ۲۰ تومان کاهش یافته و قیمت فروش آن ثابت ماند، همچنین قیمت یورو نیز تغییری نکرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، آخرین قیمت‌های معاملاتی سکه و طلا در بازار امروز طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، اینگونه بود که قیمت هر قطعه سکه طرح جدید هفت میلیون و ۴۲۰ هزار تومان بود که با افزایش ۱۴۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته مواجه بود و سکه طرح قدیم نیز با ۱۹۰ هزار تومان افزایش، هفت میلیون و ۲۱۵ هزار تومان دادوستد شده است.

در بازار داخلی امروز نیم سکه، سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ربع سکه دو میلیون و ۳۰ هزار تومان معامله شده‌اند که نسبت به روز گذشته اندکی افزایش داشتند. سکه‌های یک گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۶۰ هزار به فروش رسیده است.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۷۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. آخرین نرخ هر اونس طلای جهانی هم ۱۷۰۶ دلار ثبت شده است.

دلار و یورو چند؟

امروز همچنین صرافی‌های ملی هر دلار آمریکا را معادل ۱۶ هزار و ۸۸۰ تومان خریدند و به قیمت ۱۶ هزار و ۹۳۰ تومان نیز فروختند.

در حالیکه در معاملات روز گذشته این صرافی‌ها هر دلار آمریکا را معادل ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان خریدند و به قیمت ۱۶ هزار و ۹۳۰ تومان فروختند بنابراین، نرخ خرید دلار ۲۰ تومان کاهش پیدا کرد و نرخ فروش آن ثابت ماند.

همچنین، صرافی‌های ملی هر یورو را نیز به قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان هم می‌فروشند که نسبت به معاملات روز گذشته خود تغییری نداشته است.

علاوه براین، امروز بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را معادل ۱۶ هزار تومان و هر یورو را نیز به قیمت ۱۸ هزار تومان می‌خرند که نسبت به قیمت دیروز تغییری نکرده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.