رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قیمت طلا و سکه کاهش یافت، ارز تقریبا ثابت ماند

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز را در این خبر بخوانید.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید پنج میلیون و ۹۸۰ هزار تومان (۱۲۵ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز پنج میلیون و ۸۸۰ هزار تومان (۹۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت سه میلیون و ۳۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی نیز به قیمت ۹۷۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) عرضه می‌شود.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۵۹۶ هزار و ۷۴۷ تومان (۹ هزار و ۲۵۳ تومان کاهش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی نیز ۱۶۵۱.۵۱ دلار است.

دلار و یورو چند؟

اما قیمت دلار و یورو در معاملات ارزی امروز نسبت به روز گذشته با اندکی افزایش در خرید و فروش همراه بود.

به گزارش ایسنا، در حالیکه روز گذشته قیمت فروش هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۴ هزار و ۵۶۷ تومان اعلام شده بود، معاملات دلار در بازار رسمی ارز امروز (سه‌شنبه) با اندکی افزایش مواجه شده و به ۱۴ هزار و ۶۶۴ تومان رسید.

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز نرخ خرید دلار را ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند و نرخ فروش را ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. همچنین هر یورو در این صرافی‌ها امروز با قیمت ۱۶ هزار و ۷۵۰ تومان فروخته شده و ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری می‌شود.

بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را در حدود ۱۴ هزار و ۶۶۴ تومان و هر یورو را ۱۶ هزار و ۶۷۱ تومان از مردم خریدند.

ارز مسافرتی معمولا هم‌قیمت ارز در بازار آزاد است و تفاوت نرخ چندانی ندارد. ارز اختصاص ‌یافته برای هر مسافر در کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع تا ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها ۱۰۰۰ یورو است و امروز با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل در حدود ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.