رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قیمت وحشتناک اجاره ویلا بیخ گوش تهران

در این گزارش به بررسی قیمت ویلاهای لاکچری در شهرهای شمالی و مناطق اطراف تهران پرداخته ایم.

به گزارش اینتیتر به نقل از گسترش نیوز، تورم روزافزون بخش مسکن در سال های اخیر و تاثیر مستقیمی که بر بازار رهن و اجاره گذاشته است، نرخ اجاره ویلا را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و گاهی برای اجاره یک شب ویلا و یا یک سوئیت نقلی با قیمت های عجیبی روبرو می شویم.

موضوع اجاره ویلا در شهر های شمالی کشور به علت محبوبیت زیادی که این مناطق برای سفر دارند همیشه داغ تر از دیگر شهرها بوده است، از همین رو می توانیم گرانترین ویلاها را در شهرهای شمالی پیدا کنیم.

در کنار شهرهای شمالی، ویلاهای اطراف تهران نیز به دلیل رفت و آمد راحت و آب و هوای مطبوعی که دارد برای مسافرت و برگزاری جشن ها و مهمانی ها بسیار مناسب است. با نگاهی به آگهی های اینترنتی و مقایسه نرخ ویلاهای اطراف تهران با سایر شهرها، با قیمت های فضایی و عجیبی روبرو می شویم که حتی از نرخ هتل های ۵ ستاره نیز با اختلاف زیادی بیشتر است. البته برای رزرو این ویلاها در روزهای تعطیل باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنیم و گاها این افزایش قیمت تا ۲ برابر هم می رسد .

لواسان و کردان از مناطق محبوب اطراف تهران به شمار می روند که در سال های اخیر با شهرک سازی و ساخت و ساز ویلاهای لاکچری، چهره جدیدی به خود گرفته است. مناطقی که درآن ها قیمت اجاره ویلا سر به فلک کشیده و گاها تا ۲۰ میلیون تومان هم برای هر شب می رسد.

در ادامه به بررسی قیمت اجاره برخی از ویلاهای لوکس پرداخته ایم:

ویلا لوکس ساحلی در رامسر

این ویلا دارای ۸ اتاق مستر بوده که مناسب سفرهای دسته جمعی است. ۶ اتاق در سالن پایین و ۲ اتاق در طبقه دوم (وی آی پی با تراس و ویوی دریا و کوه ) وجود دارد . جکوزی، میز پینگ پنگ، سرویس ایرانی و فرنگی،بالکن، پارکینگ ،آلاچیق و فضای سبز گوشه ای از امکانات این ویلای نزدیک به دریا است.

ویلای مذکور ۲۲ نفر ظرفیت دارد و برای اجاره آن باید بابت هرشب ۱۲ میلیون تومان پرداخت کنید. در ضمن به ازای هر نفر اضافه ۵۰۰ هزار تومان به مبلغ فوق افزوده می شود.

اجاره ویلا شش خوابه در چالوس

اجاره این ویلای سوپر لوکس که در شهر چالوس قرار دارد در روزهای معمولی ۱۱ میلیون و در ایام تعطیل تا ۱۳ میلیون هم افزایش می یابد.این ویلای ۱۰ هزار متری ۶ اتاق خواب، ۷ سرویس ایرانی و فرنگی، ۷ حمام ، ۵ تخت ۲ نفره، و ۱۳ نفر ظرفیت دارد.

ویلا سه خواب استخردار در زیباکنار

این ویلای لوکس ۴۰۰ متری در استان گیلان و منطقه زیبا کنار واقع شده است و میزبان برای هر شب اقامت در این ویلا ۸ تا ۱۱ میلیون تومان در نظر گرفته است.این ویلای ۴ خوابه تا ۱۰ نفر ظرفیت دارد. ۲سرویس ایرانی، ۱ سرویس فرنگی، ۲ حمام، استخر روباز،پارکینگ و فضای سبز از ویژگی های این ویلا است.

ویلا چهارخوابه در کردان

این ویلای مجلل ۴۰۰ متری در منطقه کردان در استان البرز واقع شده است و هزینه هر شب اقامت در این ویلا تا ۱۲ میلیون تومان متغیر است و قیمت هر نفر اضافه به ازای هر شب ۶۰۰ هزار تومان است.

این ویلا ۱۲ نفر ظرفیت دارد و از امکانات این اقامتگاه می توان به ۲ سرویس ایرانی،‌۴ سرویس فرنگی ،۳حمام، گرمایش از کف،استخر سرپوشیده، استخر آب گرم،جکوزی و میز بیلیارد اشاره کرد.

اجاره ویلا سه خوابه عمارت مدرن چهارباغ

عجیب ترین موضوعی که در اولین نگاه به این ویلای سوپر لوکس مشاهده می کنیم قیمت آن است. چرا که برای رزرو این ویلا بابت هرشب اقامت، باید مبلغی در حدود ۲۰ میلیون تومان پرداخت کرد.

این ویلای ۲۰۰۰ متری در استان البرز- منطقه کردان قرار دارد و طبق گفته مالک تا ۱۲ نفر ظرفیت دارد.

۱ سرویس ایرانی، ۴ سرویس فرنگی، ۴ حمام، سیستم صوتی، استخر سرپوشیده، جکوزی ، آلاچیق و فوتبال دستی تنها بخشی از از ویژگی های این عمارت لاکچری است.

ویلای چهارخوابه استخردار آبگرم لواسان

اجاره این ویلای ۴۰۰ متری تا شبی ۱۳ میلیون تومان متغیر بوده و تا ۱۲ نفر ظرفیت دارد. قیمت هر نفر اضافه به ازای هر شب اقامت ۳۰۰ هزار تومان است.

این ویلای مجهز که در در دل لواسان قرار گرفته امکاناتی همچون سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، پارکینگ، سیستم صوتی، استخر روباز، استخر آب گرم، میز بیلیارد، فوتبال دستی، باربیکیو و آلاچیق را دارا است.

تقاضای بالا برای ویلاهای لاکچری

موارد فوق فقط بخشی از ویلاهای لوکس و مدرنی است که در آگهی ها و پلتفرم های اینترنتی برای اجاره موجود است و با اینکه این عمارت ها قیمت های نجومی دارد ولی با این حال باید برای رزرو این ویلاها چند روزجلوتر اقدام کرد در غیر این صورت باید حداقل یک هفته منتظر بمانید.

همچنین تغییر سبک مهمانی ها و تولدها از خانه ها به سمت ویلاهای لاکچری، تقاضا را برای اجاره این نوع خانه و ویلاهای لوکس بالا برده و به طبع با توجه به این موضوع که نظارتی بر قیمت گذاری این عمارت های فوق لوکس نمی شود، شاهد رشد روزافزون قیمت ها، آن هم بدون هیچ معیار و چارچوبی هستیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.