رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

لامبورگینی خودروی مسابقه‌ای هیبریدی LMDh را در سال ۲۰۲۴ معرفی می‌کند

لامبورگینی با تویوتا، پژو، پورشه و ب ام و رقابت خواهد کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، لامبورگینی به زودی با نمونه اولیه خودروی مسابقه‌ای LMDh که در دست توسعه است، وارد مسابقات اتومبیلرانی خودروهای اسپورت خواهد شد. سازنده سوپراسپرت مستقر در Sant’Agata Bolognese، نمونه اولیه LMDh جدید را با یک تصویر پیش‌نمایش و بیانیه‌ای رسمی اعلام می‌کند که نمونه اولیه برنامه مسابقه لامبو را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید:

LMDh مخفف Le Mans Dayton هیبریدی است و نام دسته جدید موتوراسپورت است که در سال ۲۰۲۳ معرفی می‌شود. این امکان را به خودروسازان می‌دهد که هم در مسابقات قهرمانی استقامت جهانی FIA و هم در مسابقات قهرمانی خودرو‌های ورزشی IMSA WeatherTech در بالاترین کلاس شرکت کنند که شرکت‌هایی مانند بی ام و، تویوتا، پژو و پورشه قبلاً مشارکت خود را اعلام کرده اند.

استفان وینکلمن، مدیر عامل لامبورگینی، می‌گوید: رسیدن به این مرحله از بالاترین سطح مسابقات اتومبیلرانی اسپورت، نقطه عطف مهمی برای شرکت ما است. ما خودمان را با بهترین ها، بر روی سخت‌ترین دلایل اثبات می‌سنجیم. از یک طرف، این امر به برنامه موتوراسپرت موفق ما بیشتر دیده می‌شود، اما همچنین به ما امکان می‌دهد فناوری‌های آینده را آزمایش کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.