رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

چگونه از تمدید خودکار بسته‌های اینترنت همراه اول و ایرانسل جلوگیری کنیم؟

در صورتی که از مشترکین سیم کارت همراه اول یا ایرانسل بوده و اقدام به فعالسازی اینترنت همراه خود کرده باشید، در صورت تمدید خودکار بسته اینترنت با هزینه های بالایی مواجه خواهید شد.

اینتیتر_راضیه مومنی، شما می توانید با استفاده از کدهای دستوری که در ادامه این مطلب ارائه می شود، از تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول و ایرانسل جلوگیری کرده و هر زمان که نیاز داشته باشید، جهت فعالسازی بسته اینترنت اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید:

کد دستوری لغو تمدید بسته اینترنت سیم کارت های همراه اول چیست؟

در صورتی که می خواهید تمدید اینترنت همراه سیم کارت شما به صورت دستی و با اطلاع شما انجام شود، کافی است کد دستوری #۸*۱۰۰* را شماره گیری نمایید.

اگر تمدید خودکار با استفاده از کد دستوری لغو نشد چه کار باید انجام دهیم؟

در صورتی که از روش کد دستوری نتوانستید تمدید خودکار بسته  همراه اول خود را لغو نمایید، اصلا جای نگرانی نیست، کافی است با شماره ۹۹۹۰ از سیم کارت همراه اول و یا شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ از خطوط دیگر، تماس بگیرید. با این کار به سیستم گویا پاسخگو مشترکین همراه اول وصل خواهید شد. حال باید شماره سیم کارت خود را وارد کرده و عدد ۰ را برای ارتباط با اپراتور همراه اول وارد کنید، در نهایت کافی است از اپراتور بخواهید تمدید خودکار بسته اینترنت شما را لغو نماید.

تذکر ۱: لازم به ذکر است پس لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول تا خرید بسته اینترنت جدید امکان بازگشت به تمدید خودکار وجود ندارد.

تذکر ۲: حتما در صورت خرید سیم کارت کارکرده همراه اول از لغو تمدید خودکار بسته اطمینان پیدا کنید.

تذکر ۳: درصورتی یک بار دستور لغو تمدید خودکار داده اید و یا بسته اینترنت فعالی ندارید، امکان لغو بسته وجود ندارد و پیامی با مضمون “مشترک گرامی، در حال حاضر امکان انجام این درخواست وجود ندارد” برای شما ارسال خواهد شد.

رومینگ

چگونه از تمدید خودکار اینترنت سیم کارت ایرانسل جلوگیری کنیم؟

در صورتی که از سیم کارت ایرانسل استفاده می کنید و  تمایل به تمدید خودکار بسته ایرانسل خود ندارید، کافی است کد دستوری #۹*۵*۵۵۵* را شماره گیری نمایید.

به یاد داشته باشید که لغو تمدید خودکار بسته  ایرانسل تاثیر زیادی در کاهش مبلغ قبض یا شارژ سیم کارت ایرانسل شما خواهد داشت.

آیا امکان لغو بسته اینترنت خریداری شده و بازگشت هزینه بسته وجود دارد؟

بسیاری از کاربران این سوال را مطرح کردند اما باید بگوییم متاسفانه در حال حاضر این امکان وجود ندارد و درصورت ایجاد این سرویس به اطلاع عموم خواهد رسید.

مزایای لغو تمدید خودکار بسته اینترنت کدامند؟

  • کاهش هزینه قبوض و اینترنت
  • امکان انتخاب بسته متفاوت بعد از پایان بسته

معایب لغو تمدید خودکار بسته اینترنت کدامند؟

در صورت پایان بسته و عدم تمدید توسط مشترک هزینه اینترنت بصورت آزاد محاسبه می گردد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظر
  1. ماهینی می گوید

    من اصلا نمیفهم چی میشه بسته هام اینقدر زود تموم میشه من نه وب گردی میکنم خیلی نه دانلود میکنم نه الکی تو اینستاگرام میچرخم

  2. نازی می گوید

    سلام ببخشید من رایتل دارم رایتل هم این تنظیماتو روش میشه انجام داد ممنون میشم راهنمایی کنید

  3. چنگیز خان مغول می گوید

    من همراه اول دارم توی نرم افزار همراه من یه گزینه هست از اونجا میشه فعال و غیر فعال کنیم تعرفه آزادو دیگه لازم به کد زدنم نیست دوستان به نظر من این نرم افزارای اوپراتورا واجب هستن نصب کنید حتما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.