ماجرای قول یحیی به مهاجم جنجالی پرسپولیس چه بود؟

چندی پیش خبری منتشر شد که عیسی آل کثیر از یحیی گل محمدی قول گرفته است که تنها جای خالی لیست پرسپولیس به او اختصاص پیدا کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، عیسی آل کثیر به تازگی پیشنهاد خوب تراکتور تبریز را رد کرده و با اجازه یحیی گل محمدی در تمرینات شرکت می‌کند. گل محمدی به شرطی راضی شد آل کثیر سر تمرینات حاضر شود که کاملا تابع و دراختیار کادر پزشکی پرسپولیس و په په لوسادا بدنساز این تیم باشد. او مصدومیت سخت و طولانی مدتی را پشت سر گذاشته و باید در ابتدا آمادگی بدنی خود را به کادرفنی و پزشکی ثابت کند تا بتواند یک جای خالی لیست بزرگسال پرسپولیس را به خودش اختصاص دهد.

گل محمدی اما پیش از دیدار با تراکتور در مواجهه با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت عیسی آل‌کثیر و حضور بدون مجوز این بازیکن در تمرینات پرسپولیس بیان کرد: «از نظر من عیسی عضوی از تیم ما است. درست است که او با ما قرارداد ندارد اما با توجه به اتفاقی که برای او در این تیم افتاد، من شخصا به او مدیون هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برایش انجام می‌دهم و این روزها هم اختصاصی تمرین می‌کند. تا نیم فصل این روند را ادامه می‌دهد و انشاالله بعد از نیم فصل درباره قرارداد صحبت می‌کنیم.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.