رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مجموع ثروت بن افلک و جنیفر لوپز چقدر است؟

این روزها بن افلک و جنیفر لوپز یکی از مهم‌ ترین زوج‌ های هالیوودی هستند که تمام حرکاتشان زیر ذره بین رسانه هاست.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، عاشقانه های بنیفر (Bennifer)، نامی که طرفداران بر این زوج عاشق گذاشته‌اند و از ترکیب اسمشان ساخته شده است، همواره توجه طرفداران این دو را به خود جلب کرده و یکی از مستحکم‌ترین روابط عاشقانه این صنعت محسوب می‌شود.

اما این‌دو هر کدام به‌طور جداگانه در حرفه خود فعالیت داشته‌اند. جنیفر هم در موسیقی و هم در سینما خوب عمل کرده، در حالی که افلک در سینما و تلویزیون موفق بوده است. و طبیعتا هر دو ثروت خوبی از این راه به دست آورده‌اند. اما این ثروت چقدر است؟

دارایی خالص جنیفر لوپز

جی لو در سال ۱۹۹۵ با بازی در فیلم زندگینامه‌ای سلنا، خواننده مکزیکی-آمریکایی مطرح شد. از آن لحظه به بعد لوپز به شهرت رسید و در چندین فیلم ازجمله آناکوندا، خارج از دید، برنامه ریز عروسی و زندگی ناتمام حضور داشت.

جنیفر اولین آلبوم خود با نام On the 6 را در سال ۱۹۹۹ منتشر کرد که موفقیت بزرگی محسوب می‌شد. تک آهنگ Jenny from the block در سال ۲۰۰۲ جنیفر را به رده های بسیار بالایی در حوزه موسیقی رساند.

دارایی خالص جنیفر لوپز حدود ۴۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. او سالانه ۴۰ میلیون دلار درآمد دارد.

دارایی خالص بن افلک

افلک با نویسندگی، کارگردانی و بازی در فیلم ویل هانتینگ خوب در سال ۱۹۹۷ در کنار دوستش مت دیمون به شهرت رسید. او در فیلم‌هایی نظیر شکسپیر عاشق، پرل هاربر، مجموع تمام ترس ها و تغییر مسیر نقش آفرینی کرد.

افلک بزرگ‌ترین چک حقوقی خود به مبلغ ۱۵ میلیون دلار را در سال ۲۰۰۳ برای فیلم دستمزد دریافت کرد. او در سال ۲۰۲۰، ۵۵ میلیون دلار درآمد داشت.

ارزش خالص دارایی های «بنیفر» چقدر است؟

بر اساس گزارش های www.celebritynetworth.com می‌توان گفت دارایی خالص این زوج ۵۵۰ میلیون دلار است که نشان می‌دهد این زوج هالیوودی علاوه بر رابطه عاشقانه قوی، از نظر مالی هم بسیار قدرتمند هستند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.