مدارس کدام استانهای کشور فردا ۱۳ دی تعطیل است؟

به دنبال تدوام آلودگی هوا کمیته اضطرار آلودگی برخی از استانها اعلام کردند که فردا ۱۳ دی کلاس های درس مدارس به صورت مجازی برگزار می شوند.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ تداوم آلودگی هوا در هفته جاری از یکشنبه، مدارس و دانشگاه های برخی از استان ها را غیر حضوری کرد.

تعطیلی و مجازی شدن مدارس روز دوشنبه نیز ادامه داشت و برخی از استانها برای فردا نیز مدارس و دانشگاه ها را غیرحضوری اعلام کردند.

تا به این لحظه مدارس برخی از شهرهای استان اصفهان برای فردا ۱۳ دی ماه مانند مدارس فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل تعطیل شده اند.

دانشگاه‌ها و مدارس تهران در تمامی مقاطع برای فردا و پس فردا به جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند غیر حضوری شدند، همچنین کارمندان حساس نیز می‌توانند از ظرفیت دورکاری بهره بگیرند.

با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا تمام مدارس دوره اول و دوم ابتدایی شهر قم فردا سه شنبه نیز به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند. مهدهای کودک ‌شهر قم نیز فردا سه شنبه تعطیل است.

تصمیم کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوا، کلیه فعالیت‌های آموزشی و کلاس‌های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در استان البرز، طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به خاطر تداوم آلودگی هوا، مدارس تبریز و چهار شهر آذربایجان شرقی فردا سه شنبه ۱۳ دی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.