رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مشاهده توئیت‌های پاک شده در توئیتر غیر ممکن شد

توئیت‌های حذف شده دیگر در وب‌سایت‌های شخص ثالث ظاهر نمی شوند.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت توئیتر به تازگی روش حفظ توئیت‌های پاک شده را تغییر داده تا آن‌ها در وب سایت‌ها قابل مشاهده نباشند. پیش از این، کاربران می‌توانستند متن یک توئیت حذف شده را در صفحات وب مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید:

به گزارش سایت انگجت؛ این قابلیت به نظر می‌رسد یک تغییر اساسی در توئیتر نباشد، اما پیامد‌های مهمی دارد. توئیت‌های حذف شده مقامات دولتی، افراد مشهور و عموم مردم اغلب در صفحات وب ثالث جاسازی می‌شدند. گفته شده، حفظ توئیت‌های پاک شده در صفحات باعث سابقه کاربران در این شبکه اجتماعی می‌شد.

اکنون، در سایت‌ها، به جای واژه های قدیمی توئیت، فقط یک کادر خالی بدون زمینه وجود دارد. به عنوان مثال، توئیت‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، به طور معمول توسط سازمان‌های رسانه‌ای مورد استناد قرار می‌گرفت. حتی پس از اینکه حساب کاربری او برای همیشه به حالت تعلیق درآمد، متن آن پیام‌ها همچنان در سایت‌هایی که در آن جاسازی شده و قابل مشاهده بود.

النور هاردینگ، مدیر محصول توئیتر، گفت:” ما این کار را انجام می دهیم تا به تصمیم مردم برای حذف توئیت‌ها، بیشتر احترام بگذاریم.” گفتنی است که از نظر فنی هنوز امکان مشاهده متن در مرورگر شما وجود دارد اما به زودی دسترسی به توئیت‌های پاک شده غیر ممکن می‌‍شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.