مصاحبه با جناب سید عبدالله عبادی مدیر عامل شرکت اتحاد صنعت صدرا در حوزه نظافت صنعتی

شرکت اتحاد صنعت صدرا با هدف تامین تجهیزات مکانیزه نظافتی و صنعتی و ارائه خدمات مشاوره در زمینه تجهیز صحیح و عملی تا رسیدن به بهترین راندمان کاری در مسیر انجام نظافت صنعتی بهینه تاسیس شده است.

به گزارش اینتیتر، شرکت اتحاد صنعت صدرا با هدف تامین تجهیزات مکانیزه نظافتی و صنعتی و ارائه خدمات مشاوره در زمینه تجهیز صحیح و عملی تا رسیدن به بهترین راندمان کاری در مسیر انجام نظافت صنعتی بهینه تاسیس شده است

– جناب مهندس عبادی، لطفا توضیح مختصری در مورد نظافت صنعتی ارائه دهید و بفرمایید به چه معناست ؟

بطور کلی نظافت و شستشوی به فرآیندی گفته می شود که به واسطه آن آلودگی‌ها و ضایعات از روی سطوح مختلف جمع آوری شده تا محیطی پاکیزه و بدون آلودگی فراهم گردد. قطعا نمی توانید آلودگی های صنعتی و تجاری را به سادگی آلودگی های خانگی تمیز کنید. به همین دلیل برای نظافت این فضاها به روش های نظافت صنعتی نیاز پیدا خواهید کرد. به طور کلی تعریف نظافت صنعتی، به معنای تمیز کردن فضاهای صنعتی، تجاری مانند بیمارستان ها، کارخانجات، مراکز آموزشی، تجاری و تفریحی است که آلودگی های سخت و عمیقی دارند

– مزیت نظافت صنعتی مکانیزه نسبت به نظافت سنتی چیست و چرا باید به سمت کانیزه شدن نظافت حرکت کنیم ؟

از مزیت ها و تفاوت های نظافت صنعتی استفاده از دستگاه های مکانیزه مثل اسکرابر و زمین شوی صنعتی و سوییپر است که نسبت به روش های قدیمی و سنتی که برای نظافت استفاده می شد این است که با استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی می توان محیط را کاملا نظافت کرد که عاری از هر گونه آلودگی کرد. این در حالی است که در روش های سنتی به دلیل استفاده از یک طی که مدام در یک سطل آب شسته می شود و آن آب به مرور آلوده می گردد نه تنها باعث نمی شود که میحط نظافت نشود بلکه آلوده تر شود و ما فقط با استفاده از آن طی و سطل آب فقط ظاهر را کمی تمیز می کردیم اما در اصل محیط از قبل هم آلوده تر می شده. در استفاده از دستگاه اسکرابر برای نظافت در مصرف مواد شوینده، آب و زمان صرفه جویی می شود این در حالی است که در روش های سنتی برای نظافت مقدار زیادی آب مصرف می شده و برای این که نتیجه کار را بهتر کنیم از مواد شوینده بیشتری استفاده می شده که این امر باعث می شده که مواد شیمیایی بیشتری استفاده شود که اینها خود به محیط زیست ضربه می زنند.

– چه ابزار و دستگاه هایی در امور نظافت صنعتی کاربرد دارد ؟

مهم‌ترین دستگاه‌های و ابزارهای مکانیزه‌ مورد استفاده در نظافت صنعتی شامل دستگاه‌های اسکرابر زمین شوی صنعتی جهت شستشو و خشک کردن همزمان سطوح کف و سالن ، دستگاه‌های سوییپر برای نظافت جارو سطح زمین و جمع آوری زباله و پسماند جامد و خشک، واترجت صنعتی برای شستن آلودگی‌ها از روی سطح زمین و دیوارها و قطعات و تجهیزات است همچنین جاروبرقی یا مکنده صنعتی برای جمع کردن آلودگی‌های جامد و مایع می باشند. ضمنا باید اشاره کنم که به جز ا این دستگاه ها، تجهیزات تخصصی دستگاه فرش و موکت شوی، مبل شوی و بخارشوی و دستگاه پولیشر نیز برای انجام امور نظافت صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

اسکرابر دستی

– دستگاه‌های نظافت صنعتی برای پاکسازی و نظافت کردن چه نوع مکان هایی قابل استفاده هستند؟

شرکت اتحاد صنعت صدرا می‌تواند تقریباً برای سطح کف و سالن هر فضایی یک دستگاه اسکرابر، کف شوی صنعتی و زمین‌ شوی صنعتی مناسب با کارایی بالا را به شما پیشنهاد دهد و همچنین برای نظافت دیگر سطوح با بهترین دستگاه‌های سوییپر، جارو برقی صنعتی پولیشر، و… را پیشنهاد کند.

– با توضیحات شما سوالات بسیاری در ذهن خواننده‌های ما درباره استفاده از دستگاه‌های نظافت صنعتی در فضاهای مد نظرشان ایجاد شده است. می‌توانید به این عزیزان روشی درباره انتخاب و شناسایی بهترین دستگاه‌های نظافت صنعتی همچون اسکرابر و زمین شوی صنعتی معرفی کنید؟

خوشبختانه به خاطر تنوع بالای دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی، بر اساس نوع و متراژ فضای مد نظر هر مجموعه شرکت ها ، مدل‌های متنوعی از دستگاه‌های نظافت صنعتی در بازار موجود است که هر یک ویژگی‌ها و مزیت خاص خود را دارند. به خاطر تنوع بالای این دستگاه‌ها، انتخاب بهترین دستگاه برای هر کاربرد کاری تخصصی محسوب می‌شود ،شرکت اتحاد صنعت صدرا نماینده رسمی comac ایتالیا است که دستگاه هایی با کارایی بالا و خدمات پس از فروش با کیفیت ارائه می نمایید .

– زمینه اصلی فعالیت شرکت شما اتحاد صنعت صدرا که در حوزه نظافت صنعتی است چه راهکارهایی برای نظافت صنعتی شرکت و سازمان ها ارائه می دهد ؟

شرکت اتحاد صنعت صدرا ، مدل های متنوعی از راهکار های نظافتی را بر پایه دستگاه ها و تجهیزات تخصصی ارائه می کند. تنوع بالای محصولات این امکان را به مشتریان می دهد تا دستگاهی متناسب با نیاز و شرایط کاری و محیطی خودشان انتخاب نمایند و به بالاترین کارایی ممکن دست یابند. لازمه که اشاره کنم، اتحاد صنعت صدرا به منظور انجام هر چه بهتر عملیات نظافت، محصولات مکمل دیگری همانند ، مواد شوینده تخصصی و ابزار نظافت دستی را نیز ارائه می‌نماید.

سوییپر صنعتی

– آخرین سوالی که از شما داریم، لطفا بفرمایید شرکت اتحاد صنعت صدرا با سابقه درخشانی که در حوزه نظافت صنعتی دارد با کدام مجموعه ها همکاری داشته ، لطفا رزومه شرکت خودتان را برای مخاطبان ما بیان کنید ؟

شرکت اتحاد صنعت با ارائه راهکارهای نظافتی و همچنین تامین دستگاه های مکانیزه نظافتی برای محیط های مختلف از مراکز تجاری گرفته تا کارخانه ها و نواحی صنعتی می پردازد و با شرکت های دولتی و خصوصی معتبر همکاری داشته . همچنین این شرکت به منظور انجام صحیح مسئولیت های کاری با کمک نیروهای مجرب و با تجربه در زمینه فروش کارشناسانه و خدمات پس از فروش مطمئن این مهم را سهل تر نماید.

etehadsanat.com
۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

اتحاد صنعت صدرا

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.