رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

معرفی اولین محصولات استارتاپ لوردستون

لوردستون موتورز، استارتاپ سازنده خودروهای الکتریکی، در حال توسعه یک ون تمام برقی جدید است. هنوز از جزئیات این پروژه چیزی در دست نداریم. اما کمپانی لوردستون می‌گوید که این خودرو هم بر اساس پلت فرم «پیکاب اندورانس» ساخته خواهد شد. این ون نیز به مانند مدل پیکاب، با فاصله نه چندان زیاد از سطح زمین و سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌گردد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی این خودرو در دست نداریم. اما لوردستون تایید کرده است که ون الکتریکی آنها هم به مانند اندورانس، از موتورهای قطبی بهره خواهد برد. در مدل پیکاب، لوردستون توانسته بود که ۶۰۰ اسب بخار قدرت ترکیبی را از موتورهای الکتریکی خودرو، خروجی بگیرد. به پشتوانه همین موتورها، اندورانس می‌توانست در مدت زمان ۵.۵ ثانیه، شتاب ۰ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را پر کند.

این ون الکتریکی قرار است که در ماه ژوئن، رونمایی شود. در حالی که از نیمه دوم سال ۲۰۲۲، روی خط تولید می‌رود. اطلاعات دیگری درباره این محصول نداریم، اما لوردستون گفته است که این محصول به شکلی رقابتی و نزدیک به ون‌های بنزینی بازار، قیمت گذاری خواهد شد. در واقع ون الکتریکی لوردستون، اساس ساخت بسیاری از ون‌های پاک در آینده خواهد بود.

در خبرهایی دیگر، شنیده شده که کمپانی لوردستون، مراحل جوشکاری و مونتاژ اتاق ۵۷ دستگاه ” اندورانس بتا ” را آغاز کرده است. نخستین نمونه‌های پیکاب بتا احتمالا در ماه مارس امسال آماده می‌شوند و تعدادی از آنها هم برای تست‌های تصادف، مهندسی و اعتبار سنجی، مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین انتظار می رود که کمپانی لوردستون تعدادی از اندورانس‌ها را هم برای گرفتن فید بک، به دست مشتری‌ها برساند.

استیو برنز، مدیر عامل کمپانی لوردستون، تاکید کرده است که تولید انبوه پیکاب الکتریکی آنها ماه سپتامبر آغاز می‌گردد. تقاضا برای خودروهای الکتریکی چهار چرخ محرک، روز به روز در حال افزایش است. پیکاب تمام برقی لوردستون قادر است با یک بار شارژ، ۴۰۲ کیلومتر مسافت را بپیماید که با این برد حرکتی، برای استفاده در ناوگان‌های تجاری، دولتی و نظامی، کاملا مناسب است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.