معرفی وان پلاس نورد N300 با تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ + مشخصات

وان پلاس نورد N300 به نمایشگر ۶.۵۶ اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده و ۲۲۸ دلار قیمت دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، اولین گوشی وان پلاس با تراشه مدیاتک برای فروش در ایالات متحده با نام نورد N300 معرفی شد. این گوشی که به تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ شرکت مدیاتک مجهز شده، قیمتی کمتر از ۲۵۰ دلار دارد.

مشخصات وان پلاس نورد N300

در گذشته وان پلاس از گوشی اقتصادی نورد N200 5G رونمایی کرده بود؛ محصولی که ۶۰ درصد فروش کل گوشی‌های نورد در ایالات متحده را به خودش اختصاص داد. بنابراین نسل جدیدش کار سختی پیش روی خودش دارد.

وان پلاس نورد N300 5G به نمایشگر ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده که برخلاف نسل قبلی‌اش با حفره درون نمایشگر، در بالای آن یک بریدگی برای میزبانی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی به چشم می‌خورد که سنسور اصلی‌اش ۴۸ مگاپیکسلی است و با دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی است.

گوشی جدید وان پلاس تنها در یک رنگ و نسخه به فروش می‌رسد. این دستگاه از رنگ Midnight Jade بهره می‌برد و به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده. قیمت این گوشی هوشمند برابر ۲۲۸ دلار است و در ایالات متحده توسط اپراتورهای T-Mobile و Metro از تاریخ ۳ نوامبر به فروش می‌رسد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.