رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

معرفی ۵ فیلم غافلگیرکننده که شما را در شوک فرو می برند

در این مطلب به معرفی آثار سینمایی خواهیم پرداخت که پایانی غافلگیرکننده دارند و شما را در شوک فرو می برند.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ سینما مکان و زمانی را برایمان تعریف می کند که به دور از دنیای واقعی اما در عین واقعیت پذیری ذهن ما را به بازی می گیرد.

سینما حتی در رئال ترین آثار خود هم به دنبال شگفت زده کردن مخاطبش است. اما سینما در برخی از آثار و ژانرهای دیگرش پا را فراتر از حد مکن می گذارد و مخاطب را با دنیای عجیب و غریبی مواجه می کند. در این مطلب به معرفی ۵ فیلم غافلگیر کننده که شما را در شوک فرو می برند، خواهیم پرداخت.

باشگاه مشت زنی

باشگاه مشت زنی به کارگردانی دیوید فینچر و با بازی برد پیت و ادوارد نورتون به عنوان یکی از آثار شایسته سینمایی در ژانر دلهره آور و غافلگیرکننده به حساب می آید. باشگاه مشت زنی فیلمی است که در سال ۱۹۹۹ اکران شد اما در سالهای بعد مورد توجه ویژه مخاطبان قرار گرفت.

دیگران

فیلم دیگران با بازی باورنکردنی نیکول کیدمن و کارگردانی خوب آلخاندرو آمنابار از جمله آثار خارق العاده سینما به حساب می آید. این فیلم با پایانی به شدت غیرقابل باور در رده فیلم های دیدنی سینما قرار دارد. این فیلم محصول سال ۲۰۰۱ است.

جزیره شاتر

جزیره شاتر اثر روانشناسانه و دلهره آور مارتین اسکورسیزی است. اسکورسیزی در این فیلم نیر با یار قدیمی خود یعنی لئوناردو دی کاپریو اثری متفاوت و در عین حال فیلمی با پایان شگفت انگیز خلق کرده است. این فیلم محصول سال ۲۰۱۰ است.

پرستیژ

پرستیژ اثر کریستوفر نولان است. نولانی که با مغز محاسبه گر خود طبق معمول فیلمی با زوایای پنهان ساخته است. زوایای پنهانی که در انتها آشکار می شود و مخاطب را تا مرز جنون روانه می کند. کریستین بیل و هیو جکمن از بازیگران این اثر هستند و این فیلم در سال ۲۰۰۶ اکران شده است.

مظنونین همیشگی

مظنونین همیشگی اثری از برایان سینگر در ژانر جنایی و دلهره آور است. این فیلم از آن دسته آثاری است که کمتر به آن پرداخته شده است اما حرف های بسیاری برای گفتن دارد. استیون بالدوین، گابریل بیرن، بنیسیو دل تورو، کوین پولاک، چاز پالمینتری، پیت پاستویت و کوین اسپیسی از بازیگران اصلی مظنونین همیشگی هستند. این اثر محصول سال ۱۹۹۵ است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.