رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مهلت شرکت در مزایده خودروهای خارجی امروز به پایان می رسد

مهلت مشارکت در مزایده ۱۰۴۰ خودرو رسوبی وارداتی به ارزش کارشناسی بالغ بر ۲۰۳۷ میلیارد تومان است امروز (۱۲ مهر ماه) به پایان می‌رسد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا،‌ برگزاری مزایده برای تعیین تکلیف خودروهای رسوبی وارداتی جدیدترین فصل تعیین تکلیف این خودروها بود که فرایند آن از هفتم مهرماه آغاز شد.

بر این اساس، متقاضیان باید جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسنادرسمی در سراسر کشور مراجعه می‌کردند.

بـرگزاری مزایـده صرفا از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می شد، لذا کلیه شرکت کنندگان در مزایده می توانستند از تاریخ فوق الذکر به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضای الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای شرکت‌کنندگان در مزایده الزامی و بازدید از خودروهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر بود.

لیست این خودروها از لکسوس، پورشه، کیا، بی ام و، بنز، هیوندا، تویوتا، ولوو و پورشه تشکیل شده است.

پاکات قیمت پیشنهادی متقاضیان، روز شنبه ۱۶ مهرماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و قضایی بازگشایی و نتایج اعلام خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.