رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مورد عجیب استقلال در لیگ بیستم

استقلال لیگ بیستم یک مشکل عجیب دارد. این تیم وقتی گل اول بازی را می‌خورد، نمی‌تواند برنده از میدان خارج شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از آخرین خبر، در شرایطی که بعد از تساوی سپاهان و پرسپولیس، استقلال می‌توانست با بردن ذوب آهن فاصله‌اش با تیمهای اول و دوم جدول را کم کند اما چهارمین باخت فصل آبی‌ها مقابل ذوب آهن رقم بخورد تا شاگردان مجیدی با یک بازی کمتر از پرسپولیس و دو بازی کمتر از سپاهان، ۸ و ۱۱ امتیاز با این دو تیم فاصله داشته باشند.

این برای چهارمین بار در رقابتهای این فصل لیگ برتر است که استقلال گل اول بازی را می‌خورد و نمی‌تواند بعد از پایان بازی به عنوان تیم برنده راهی رختکن شود.

سه دیدار قبلی استقلال مربوط به دوران سرمربیگری محمود فکری بوده است. استقلال در نیم فصل اول، در بازی هفته دوازدهم مقابل سایپا، در دقیقه ۴۹ از تیم ابراهیم صادقی گل خورد و نتوانست نتیجه را جبران کند.

یک هفته بعد و در مسجدسلیمان، استقلال با گل به خودی دقیقه ۳۲ سیدحسین حسینی از تیم مجتبی حسینی عقب افتاد و با گل وریا غفوری در دقیقه ۷۰ بازی را به تساوی کشاند.

در دیدار هفته شانزدهم مقابل مس رفسنجان که آخرین بازی استقلال با محمود فکری بود، آبی‌ها در دقیقه ۱۵ از حریفشان گل خوردند و فرشید باقری در دقیقه ۵۲ بازی را ۱-۱ کرد تا استقلال با یک امتیاز از رفسنجان به تهران برگردد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.