رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نتفلیکس روی قابلیت «پخش زنده» کار می‌کند

نتفلیکس در طول چند سال گذشته یکی از سرویس‌های پخش محتوا محبوب بوده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، با این وجود حضور برخی رقبا از جمله اپل در این بازار، کار را برای این شرکت سخت کرده و حالا گفته می‌شود که نتفلیکس در حال کار روی گزینه‌ای برای ارائه قابلیت لایواستریم یا پخش زنده برای برخی محتواهای خود است. آنطور که وب‌سایت Deadline گزارش کرده، نتفلیکس با پشتیبانی از قابلیت پخش زنده می‌تواند برخی برنامه‌های خود را به صورت زنده پخش کند. همچنین، با وجود این قابلیت امکان رای‌گیری زنده نیز برای این دسته از محتواها فراهم خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی به سرویس نتفلیکس اضافه می‌شود. طبق گزارش‌ها، تیم کوچکی از توسعه‌دهندگان در حال انجام مراحل مقدماتی آن هستند.

بیشتر بخوانید:

نتفلیکس همچنین می‌تواند از این ویژگی برای پخش برنامه‌های کمدی ویژه خود استفاده کند. گفته می‌شود که در سال جاری این سرویس اولین جشنواره کمدی زنده و حضوری خود را با نام «Netflix Is a Joke Fest» برگزار خواهد کرد. این رویداد چندین روز طول خواهد کشید و بیش از ۱۳۰ کمدین محبوب در آن حضور خواهند داشت. پخش برخی قسمت‌های این رویداد از اواخر این ماه و ماه ژوئن آغاز خواهد شد، اما وجود یک گزینه پخش زنده می‌تواند کاربران بسیار بیشتری را جذب آن کند.

دیزنی پلاس، یکی از بزرگترین رقبای نتفلیکس، امکان پخش زنده را هم اکنون در دسترس کاربران خود قرار داده است. در ماه فوریه، این سرویس برای اولین بار مراسم اسکار را به صورت زنده پخش کرد.

نتفلیکس درچند وقت گذشته شرایط مطلوبی نداشته است. در جدیدترین گزارش درآمد این شرکت توضیح داده شد که سرویس استریم محبوب برای اولین بار در بیش از یک دهه گذشته در حال از دست دادن مشترکان خود است و در مقابل، دیزنی پلاس توانست ۷.۹ میلیون کاربر جدید در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ جذب کند. نتفلیکس همچنین پیش‌بینی کرده که در سه ماهه دوم سال حتی تا ۲ میلیون مشترک را از دست بدهد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.