رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نفوذ سیاسی نمی‌تواند روابط ایران و آژانس را از چارچوب مقررات خارج کند

رییس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه بر اساس مقررات روابط حرفه‌ای با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حرکت می‌کنیم، گفت: مقررات و روابط ما فنی و حرفه ای است و نفوذ، ارتباط و تاثیر سیاسی نمی‌تواند روابط ما را از چارچوب قوانین و مقررات آژانس خارج کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، محمد اسلامی جمعه شب در حاشیه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران در راستای تعامل متقابل بود و تلاش ما این است که هرگز اجازه ندهیم دشمن با شیطنت و نفوذ صهیونیست‌ها به ایران اتهام بزنند.

بیشتر بخوانید:

وی در بخش دیگری به نقش و تاثیرگذاری ارزش‌های دفاع مقدس در نسل جدید انقلاب اشاره کرد و افزود: صفات، بینش و رویکرد مردم در دفاع مقدس موجب اقتدار کشور و پویایی نهال انقلاب اسلامی است.

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه اردوهای کاروان‌های راهیان نور بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس در نسل جدید انقلاب است افزود: روز ملی راهیان نور از این جهت ارزشمند است که هرگز این مکتب به فراموشی سپرده نشود.

وی ادامه داد: تفکر انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس موجب شد به لطف الهی و به همت کسانی که در این دفاع و انقلاب نقش آفرینی کردند امروز به یکی از قدرت‌های دفاعی در منطقه تبدیل شویم.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به پیشرفت کشور در صنعت دفاعی و علوم پایه افزود: با استفاده از پتانسیل‌ و ظرفیت‌های داخلی و با تاسی از مکتب شهدای هسته‌ای، توانایی کشور را در این زمینه افزایش می‌دهیم.

محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران بعدازظهر جمعه برای شرکت در جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در خرمشهر به استان خوزستان سفر کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.