رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

هلاکت ۶ شرور مسلح در درگیری با پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری شب گذشته ماموران پلیس با اشرار و سوداگران مرگ که منجر به هلاکت ۶ شرور مسلح خبر داد و گفت: طی این درگیری ۶۹۷ کیلو موادمخدر کشف و سرهنگ دوم “علی برزگرپور” به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، سردارعبدالرضا ناظری صبح امروز چهارم مردادماه در تشریح این خبر گفت: شامگاه دوشنبه سوم مردادماه ماموران تیم گشت پایگاه شهید”خواجویی” بهرامجرد از توابع کرمان هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودروی سواری و وانت مشکوک و دستور ایست دادند که هر دو خودرو با افزایش سرعت از محل متواری شدند و بلافاصله ماموران اقدام به تعقیب و گریز آنها کردند.

وی افزود: طی این عملیات و با تعقیب و مراقبت ماموران با توقیف خودروی وانت، ۶۹۷ کیلو موادمخدر شامل: ۵۰۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۱۸۸ کیلو و ۴۱۰ گرم حشیش کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد و در ادامه در پی اعزام تیم کمکی از پلیس مرکز استان به محل درگیری، سرنشینان خودروی پژو پارس اشرار که اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس می کردند، در مواجهه با آتش سنگین ماموران، عرصه را بر خود تنگ دیدند و به سمت محور”کرمان – بم” متواری شدند.

ناظری تصریح کرد: با توجه به سابقه شرارت و ناامنی این اشرار در منطقه جنوب شرق کشور، ماموران جان بر کف پلیس کرمان تمام توان خود برای دستگیری این اشرار را به کار گرفتند و نهایتا در محور “کرمان- بم” (حوالی سه راهی راین)، با تعقیب و مراقبت و آتش پرحجم ماموران، ۶ شرور به هلاکت رسیدند.

فرماندن انتظامی استان کرمان با اشاره به سابقه شرارت و ناامنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر اشرار به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور، بیان کرد: طی این عملیات علاوه بر مواد مخدر کشف شده، سه قبضه سلاح کلاش، ۱۷ قبضه خشاب و مقادیر زیادی فشنگ جنگی کشف و متاسفانه پنج تن از همرزمان مجاهد پلیس مجروح و سرهنگ دوم”علی برزگرپور” به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید گرانقدر به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج) و خانواده داغدارش و با اشاره به اینکه حال همرزمان مصدوم بستری در بیمارستان مساعد است، تصریح کرد: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.