رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

همه سلایق باید بتوانند کاندیدای خود را در انتخابات داشته باشند

سخنگوی دولت تاکید کرد که همه سلایق باید بتوانند کاندیدای خود را در انتخابات داشته باشند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، علی ربیعی در ابتدای نشست خبری هفتگی خود که به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: عید سعید فطر را در پیش رو داریم. این عید را بر همه ملت ایران و مسلمانان جهان تهنیت می گویم. و در آستانه این روز مبارک، فرصتی برای تامل در مسیر طی شده ی فردی و اجتماعی بدست می آید.
وی ادامه داد: هرچند در این باره حرف های زیادی برای گفتن هست، اما می خواهم از این فرصت برای اشاره به یکی از مظاهر اجتماعی و ملی رمضان و عید سعید فطر که به درستی و به زیبایی “دیپلماسی رمضان” نام گرفته، استفاده کنم.

سخنگوی دولت تاکید کرد: موازنه قوا آن چنان که رهبری معظم انقلاب اسلامی در پیام ماندگار روز قدس فرمودند، به سود مردم مظلوم فلسطین و موضوع قدس شریف به عنوان اولویت نخست امت مسلمان به پیش می رود.

دیپلماسی ایران در وین به خوبی پیش می رود

وی افزود: دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران در وین، در عرصه ی رفع تحریم ها و در سطح دوستی های منطقه ای و همسایگان برای حل مسائل جعلی و گسترش مناسبات به خوبی به پیش می رود.

سخنگوی دولت در بخش دیگی از سخنانش اظهار کرد: دولت معتقد به مشارکت حداکثری و حضور تمام عیار ملت در انتخابات است و همه توان خود را برای تحقق این امر به کار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همه گرایش های سیاسی ، اقشار گونانون و همه سلایق باید بتوانند کاندیدای خود را در انتخابات داشته باشند.

ربیعی گفت: همه ما باید سعی کنیم دولت حداکثری را انتخاب کنیم تا کشور را در شرایط دشوار، تحریم و کرونا به دست بگیرند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.