رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

واتساپ اشتراک پروفایل کاربران را آسان می کند

کاربران واتساپ احتمالا به زودی با کدهای آزاردهنده QR خداحافظی خواهند کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ هنگامی که نمی‌خواهید شماره تلفن خود را در اختیار دیگران قرار دهید واتساپ به آسانی امکان اشتراک گذاری Contact شما با دیگران را فراهم نمی‌کند. واتس‌اپ لینکی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید آن را به اشتراک بگذارید، اما مراحل دریافت لینک Contact واتس‌اپ و ارسال آن تا حدودی دشوار بوده است. با این حال، به‌روزرسانی جدید ممکن است آن را کمی آسان‌تر کند.

بیشتر بخوانید:

بنا به گزارش Android Police، در حال حاضر دو روش اصلی برای دسترسی افراد به چت شما بدون ذخیره تلفن شما وجود دارد. یک روش مستلزم استفاده از لینک https://api.whatsapp.com/send?phone(بهتر است آن را جایی ذخیره کنید) و ارائه تلفن شما در فرمت بین المللی است. روش دیگر این است که به تنظیمات واتساپ رفته و روی نماد QR در کنار نام پروفایل خود کلیک کنید. در آنجا شما می‌توانید یک لینک QR را برای کاربران ایجاد کنید تا در کنار یک لینک به DM شما اسکن کنند. شما حتی تا زمانی که این لینک را برای کسی در واتساپ ارسال نکرده اید نمی‌توانید آن را کپی کنید. با این وجود بنا به گزارش WABetalnfo این رابط کاربری به زودی تغییر خواهد کرد.

به نظر می‌رسد یک به روز رسانی جدید دکمه QR جایگزین نماد اشتراک گذاری شود. پس از کلیک کردن، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که به شما امکان می‌دهد مستقیماً لینک کوتاه خود را در WhatsApp به اشتراک بگذارید یا آن را کپی کنید. اگر می‌خواهید پیوند را با استفاده از یک برنامه اجتماعی دیگر ارسال کنید، مورد دوم مهم است.

رابط کاربری جدید در نسخه آزمایشی واتساپ برای اندروید نسخه ۲.۲۲.۹.۸ دیده شد، اما به نظر می‌رسد هنوز به صورت عمومی منتشر نشده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.