رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

واتس‌اپ روی قابلیت پخش پیام‌های صوتی بدون نیاز به باز بودن چت کار می‌کند

واتس‌اپ روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به موجب آن پیام‌های صوتی در قسمت بالای برنامه نمایش داده می‌شوند و کاربران می‌توانند همزمان که به چت‌ صوتی ارسال شده گوش می‌دهند، به سایر مخاطبان پیام ارسال کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، این قابلیت برای فایل‌های صوتی طولانی بسیار مفید است و تجربه کاربری بهتری را در اختیار قرار می‌دهد. پس از انتشار ویژگی‌ جدید ناپدید شدن پیام‌ها در نسخه بتا برای سیستم عامل iOS، سرانجام واتس‌اپ روی ویژگی جدیدی که بسیار کاربردی خواهد بود و در حال حاضر از آن با نام پخش‌کننده پیام صوتی سراسری (Global Voice Message Player) یاد می‌شود،‌ کار می‌کند.

کاربران با کمک قابلیت جدید می‌توانند با خروج از چت نیز به پیام‌های صوتی گوش دهند. در واقع پیام صوتی در قسمت بالای برنامه نمایش داده می‌شود و کاربر می‌تواند پیام در حال پخش را متوقف کند یا در حالی که به پیام گوش می‌دهد در قسمت‌های دیگر برنامه با سایر مخاطبان خود در ارتباط باشد و پیام ارسال کند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی وب‌سایت «wabetainfo»، در حال حاضر واتس‌اپ روی این ویژگی برای نسخه بتای iOS این پیام‌رسان کار می‌کند ولی هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته. واتس‌اپ ظاهرا قصد دارد این ویژگی را برای کاربران اندرویدی نیز معرفی کند تا کاربران هر دو سیستم عامل بتوانند از قابلیت کاربردی پخش پیام‌های صوتی به این شکل بهره ببرند.

با توجه به اینکه این ویژگی در حال توسعه است، واتس‌اپ ممکن است ظاهر پخش‌کننده پیام صوتی جدیدش را قبل از انتشار، از نظر ترکیب رنگ و رابط کاربری تغییر دهد.

باید دید واتس‌اپ چه زمان قابلیت جدید را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و آیا علاوه بر اپلیکیشن این پیام‌رسان محبوب در سیستم عامل اندروید و iOS، کاربران نسخه دسکتاپ و تحت وب نیز می‌توانند به چنین قابلیتی دسترسی پیدا کنند یا خیر. البته با توجه به رویکرد واتس‌اپ تا به امروز، نباید منتظر عرضه چنین ویژگی در آینده نزدیک باشیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.