وزنه بردار ایرانی قهرمان آسیا شد

چهارمین روز مسابقات وزنه‌برداری معلولان قهرمانی جهان با قهرمانی نمانیده ایران در دسته ۹۷ کیلوگرم همراه بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، حامد صلحی پور در دسته ۹۷ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری معلولان آسیا و اقیانوسیه با مهار وزنه های ۲۱۸، ۲۲۶ و ۲۳۱ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد.

این مدال امروز سه شنبه و در روز چهارم رقابت های وزنه برداری معلولان آسیا و اقیانوسیه که در ژاپن جریان دارد، به دست آمد. در دسته ۹۷ کیلوگرم این رقابت ها و بعد از صلحی پور، نمایندگان امارات و چین دوم و سوم شدند.

طلای صلحی پور چهارمین مدال ایران در رقابت های وزنه برداری معلولان قهرمانی آسیا است. پیش از این کاروان ایران صاحب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز شده بود.

در روز نخست مسابقات وزنه برداری معلولان قهرمانی آسیا واقیانوسیه، علیرضا ایزدی در رده سنی جوانان با مهار وزنه ۱۴۰ کیلویی، رکورد جهان و آسیا را شکست و به نشان طلا دست یافت. ایزدی در بخش بزرگسالان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت و صاحب مدال برنز شد. بعد از آن سید یوسف یوسفی در وزن ۵۹ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد. در این روز در دسته ۶۵ کیلوگرم نیز امیرجعفری و صمد عباسی از کسب مدال بازماندند. روز گذشته هم روح الله رستمی در دسته ۷۲ کیلوگرم به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

در ادامه مسابقات وزنه برداری معلولان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه فردا سامان رضی و علی اکبر قریب شی در دسته ۱۰۷ کیلوگرم و منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان در دسته ۱۰۷+ بر روی تخته می روند.

رقابت های وزنه برداری قهرمانی معلولان آسیا تا ۲۱ شهریور در شهر کیتاکیوشو ژاپن پیگیری می شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.