وزیر کشور: از دیدگاه های اساتید دانشگاه استفاده می‌کنیم

وزیر کشور گفت:حتما در توصیف، تحلیل، پیشنهادات و راهکارهای اساتید دانشگاه ها درباره شرایط کشور نقاط ارزشمندی وجود دارد که باید آن‌ها را بشنویم و استفاده کنیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا،‌ احمد وحیدی درباره جلسه هم اندیشی خود با جمعی از اساتید دانشگاه های تهران، اظهار کرد: من با بعضی اساتید راجع به موضوعات درباره اغتشاشات و حوادث اخیر جلسه داشتم و در این زمینه گفت‌وگو کردیم. اساتید نظراتی داشتند که بیان کردند و ما هم مطالب خود را مطرح کردیم.

وی با اشاره به اهمیت برقراری امنیت و آرامش در کشور، ادامه داد: این گفت‌وگوها برای شنیده شدن نظرات و دیدگاه هاست. حتما در توصیف، تحلیل، پیشنهادات و راهکارهای اساتید نقاط ارزشمندی وجود دارد که باید آنها را بشنویم و استفاده کنیم.

در اولین روزهای هفته‌ای که گذشت جمعی از اساتید دانشگاه‌های تهران با وزیر کشور دیدار و درباره مسایل جاری سیاسی و اجتماعی و همچنین وقایع اخیر تبادل نظر کردند.

در این نشست هم اندیشی که با حضور اساتید مطرح دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی، صنعتی شریف، الزهرا(س)، آزاد اسلامی، علم و صنعت، خوارزمی وهنر برگزارشد، حاضران با طرح دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود، پیشنهادهایی را برای بهبود شرایط و بازگشت آرامش کامل به فضای سیاسی و اجتماعی ارائه دادند.

علی مطهری، ابوالفضل دلاوری، حمید رضا جلالی پور، حسین راغفر، بیژن عبدالکریمی، اصغر قاسمی، محمد رضا مریدی، کیومرث یزدان‌پناه، مهدی نصیری، علیرضا مدنی‌زاده و علی اصغرپورعزت، از جمله اساتیدی بودند که نظرات و دیدگاه‌های خود را در این زمینه مطرح کردند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.