ون جدید هیوندای استاریا با ظاهری منحصربه‌فرد معرفی شد

هیوندای رسماً از ون جدید و چشمگیر خود بنام استاریا پرده‌برداری کرده است. این ون جدید کره‌ای ظاهر کاملاً منحصربه‌فردی دارد تا جایی که می‌توان گفت تقریباً با همه ون‌هایی که تاکنون دیده‌ایم متفاوت است. یکی از دلایل این موضوع، فلسفهٔ طراحی درون به بیرون است که این یعنی روند طراحی استاریا از داخل آغاز شده و سپس به بیرون گسترش یافته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از چرخان، در جلوی استاریا یک نوار LED افقی جلب‌توجه می‌کند که در کل عرض خودرو کشیده شده و به‌عنوان دی‌لایت عمل می‌کند. کمی پایین‌تر هم چراغ‌های اصلی در طرفین جلوپنجره‌ای بزرگ جای گرفته‌اند. هیوندای همچنین خط کمر بسیار پایینی برای این ون در نظر گرفته که این به ایجاد پنجره‌های جانبی بزرگی منجر شده است. طراحی عقب استاریا اما معمول‌تر بوده و صرفاً شامل چراغ‌های عمودی و شیشهٔ بسیار بزرگی می‌شود.

استاریا در نسخه‌ای بنام پریمیوم هم ارائه می‌شود که از جلوپنجره‌ای منحصربه‌فرد با الگوی متفاوت و همین‌طور تریم کرومی برنزی در لوگوی هیوندای، رینگ‌ها، آینه‌های جانبی و دستگیره درها برخوردار است. استاریا پریمیوم همچنین به رینگ‌های ۱۸ اینچی با طرح الماسی شکل هم مجهز است.

به گفته هیوندای، داخل استاریا با الهام از سالن کشتی‌های تفریحی طراحی شده است. نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، انتخاب‌گر دنده دکمه‌ای الکترونیکی مشابه سانتافه و صفحه آمپر دیجیتالی ازجمله ویژگی‌های قابل‌توجه کابین این ون جدید کره‌ای هستند. استاریا پریمیوم اما به نورپردازی داخلی ۶۴ رنگ و حالتی بنام آرامش در نسخه‌های هفت‌نفره هم مجهز است که صندلی‌های ردیف دوم را به عقب می‌کشد.

در نسخه‌های نُه‌نفره نیز صندلی‌های ردیف دوم قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه به سمت صندلی‌های ردیف سوم را دارند. استاریا همچنین در نسخه یازده‌نفره هم ارائه خواهد شد اما این نسخه فقط در بازار داخلی کره جنوبی عرضه می‌شود. به گفته هیوندای، مشخصات فنی کامل این ون جدید در نیمه اول امسال اعلام خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.