رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ویژگی تصویر در تصویر به پرطرفدارترین پیام‌رسان دنیا افزوده شد

چند روز است که بروزرسانی جدیدی برای نسخه‌ی اندروید واتس اپ منتشر شده که از طریق پلی استور در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، نسخه‌ی v2.18.380 واتس اپ بدون لیست تغییرات منتشر شد و به همین دلیل در بدو انتشار نمی‌شد همه‌ی ویژگی‌های جدید آن را مشخص نمود. اما به نظر می‌رسد پر کاربرترین پیام رسان دنیا به ویژگی PiP مجهز شده است.

این ویژگی که در اصطلاح به آن PiP (تصویر در تصویر) می‌گویند، به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند از طریق اپلیکیشن واتس اپ به تماشای ویدیو‌هایی از یوتیوب، اینستاگرام یا فیسبوک بپردازند. این ویژگی در نسخه‌ی رسمی واتس اپ در دسترس قرار گرفته و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

لازم به ذکر است که این ویژگی تنها برای اینستاگرام، یوتیوب و فیسبوک مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و از همه‌ی سرویس‌های استریم ویدیو پشتیبانی خواهد نمود. برای استفاده از این ویژگی کافیست لینک صفحه‌ای از سرویس مورد نظر خود را برای یکی از مخاطبانتان ارسال کنید تا وی بتواند به راحتی و از طریق خود واتس اپ به تماشای ویدیو بپردازد.

با بهره‌مندی از ویژگی یاد شده، دیگر نیاز نیست که کاربران به وبسایت ارائه شده در لینک بروند تا بتوانند به تماشای ویدیو بپردازند و از این به بعد این فرایند با سرعت بیشتری انجام خواهد پذیرفت.

واتس اپ اخیرا تلاش کرده تا جایی که امکان دارد ویژگی‌های جدید و کاربردی مناسبی را به پیام رسان خود اضافه نماید. به نظر می‌رسد به روزرسانی عمده‌ی بعدی واتس اپ تم تاریک یا دارک باشد که احتمالا به زودی شاهد آن خواهیم بود.

البته در این بین خبر‌ها حاکی از اضافه شدن نواری برای درج تبلیغات در این پیام رسان است. موضوعی که قطعا به مذاق کاربران پر کاربرترین پیام‌رسان دنیا خوش نخواهد آمد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.