رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پریناز ایزدیار در انتظار «جیران»

پری‌ناز ایزدیار بعد از درخشش در فیلم «ابد و یک روز»، دوران پرفروغی را در سینمای ایران پشت سرگذاشت. انتخاب‌های درست و همکاری با فیلمسازهای صاحب سبک و جسور، موقعیت‌های متفاوتی برای او در سینمای ایران رقم زدند و راه ورود این بازیگر جوان را به دنیای ستاره‌ها هموارتر می‌کردند.

به گزارش اینتیتر به نقل از فیلم نیوز، ایزدیار که به همراه نوید محمدزاده توانست در رده زوج‌های موفق سینمای ایران قرار بگیرد، سال گذشته با دو فیلم «متری شیش و نیم» و «سرخ پوست»، سال پررونقی را در گیشه پشت سرگذاشت. این دو فیلم علاوه بر فروش بسیار بالا در گیشه، از سوی منتقدان نیز با تمجید و تحسین مواجه شدند و جوایز مهمی را از جشنواره‌های داخلی و خارجی کسب کردند.

او که در بازیگری ثابت کرده به تنوع نقش‌ها اهمیت زیادی می‌دهد، سال گذشته با دو کاراکتر سخت و پیچیده فیلم‌های «سه کام حبس« و «مغز استخوان» در جشنواره فجر حضور یافت و برای بازی در «سه کام حبس» نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

ایزدیار که امسال یکی از غایبان اصلی جشنواره فجر است، سال ۹۹ را با اکران آنلاین «لتیان» شروع کرد و فیلمش از فروش خوبی در سینمای آنلاین برخوردار بود. او در این یک سال به شکلی کاملا خودخواسته و به دلیل تعهد بازی در سریال حسن فتحی، در هیچ فیلمی ایفای نقش نکرد.

«جیران» نام جدیدترین سریال نمایش خانگی حسن فتحی، از پاییز سال گذشته تا کنون در مرحله پیش تولید قرار دارد، اما با این حال بازیگران نقش‌های اصلی از همان ابتدا انتخاب شدند. این سریال به زودی وارد مرحله تولید می‌شود و ایزدیار پس از «زمانه» و «شهرزاد» برای سومین بار با فتحی همکاری می‌کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.