رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پزشک زیبایی در مرودشت کلاهبردار از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک زیبایی از شهروندان بالغ بر ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، سرهنگ فرشید زینلی روز چهارشنبه در این باره گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه خانمی با معرفی خود به عنوان پزشک طب سنتی اقدام به برگزاری کلاس آموزشی جهت پوست، مو و زیبایی به صورت غیر قانونی می کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی به یکسری سرنخ هایی در خصوص این پرونده دست یافتند، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه مغازه ای که متهم در آن طبابت می کرد نیز پلمب شد، گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم هیچ گونه مدرک علمی و یا پزشکی نداشته ولی در عین حال به شهروندان و مشتریانش اینگونه وعده می داده است که می تواند در طول مدت یک تا دو ماه مدرک دکترای طب سنتی دریافت کنند.

زینلی با بیان اینکه این متهم ۳۰ ساله به ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف و بعد از تشکیل پرونده روانه زندان شد، خاطرنشان کرد : امنیت در جامعه حاصل مشارکت آحاد جامعه است و از شهروندان خواستاریم هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.