رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پوشش بیمه‌ای در طرح دارویار برای فاقدین بیمه به مدت سه ماه رایگان است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در مدت سه ماه، برای کسانی که پوشش بیمه درمانی ندارند، بدون در نظر گرفتن دهک‌بندی، بیمه رایگان به مدت سه ماه برقرار می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، دکتر بهرام عین اللهی گفت: برای اجرای طرح دارویار به شکلی که باعث رضایتمندی همه مردم شود طبق مصوبه ای که در آخرین جلسه بیمه ها داشتیم مقرر شد خدمات بیمه ای در طرح دارویار برای تمام مردم به مدت سه ماه رایگان شود.

وی افزود: افرادی که تحت پوشش بیمه نیستند و آزمون وسع نداده اند در این مدت فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه بیمه سلامت نسبت به بیمه خود اقدام کنند و آزمون وسع بدهند.

وزیر بهداشت بیان داشت: در طرح دارویار افرادی که نسخه دارند و تحت پوش بیمه هستند می‌توانند از خدمات دارویی با نرخ کم برخوردار شوند. در این طرح افزایش قیمت دارو نخواهیم داشت و حتی در برخی موارد شاهد کاهش قیمت داروها نیز خواهیم بود.

عین‌اللهی افزود: در این مدت سه ماه، برای کسانی که پوشش بیمه درمانی ندارند، بدون در نظر گرفتن دهک بندی، بیمه رایگان به مدت سه ماه برقرار می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی در پایان گفت: در قانون بودجه رقمی معادل سه میلیارد دلار برای مابه التفاوت ارز ترجیحی و ارز نیمایی در بخش سلامت لحاظ شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.