رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پیام مسی برای پیرمرد ۱۰۰ساله

لیونل مسی برای هوادار ۱۰۰ ساله اش پیامی ویدئویی ارسال کرد. هرنان، تاریخ و تیم حریف در تک تک گل های لیونل مسی را یادداشت کرده و دیوانه این فوق ستاره آرژانتینی است.

به گزارش اینتیتر به نقل از طرفداری، هرنان، هوادار ۱۰۰ ساله آرژانتینی لیونل مسی عادت داشته کلکسیونی را جمع آوری کند که در آن تاریخ و حریف تک تک گل های لیونل مسی را برای خودش یادداشت کرده است.

به گزارش GOAL، نوه هرنان ویدئویی از پدربزرگش را در اینستاگرام منتشر کرده بود و لیونل مسی با دیدن این ویدئو، تصمیم گرفته به او پیامی شخصی و ویدئویی بفرستند.

مسی در ویدئو می گوید:

سلام هرنان. داستانت به گوش من رسید. برای من دیوانه کننده است که تو تمام گل های مرا یادداشت کرده ای و به همین دلیل می خواستم برایت یک آغوش بزرگ بفرستم و ممنون برای تمام کارهایی که انجام می دهی. بهترین ها را برایت آرزو دارم.

هرنان هنگام دیدن این ویدئو از موبایل نوه اش خولین خطاب به او می گوید:

نگو که این مسی است!

نوه هرنان:

او مسی است. می خواست به تو سلام برساند.

او که از دریافت پیام مسی بسیار احساساتی شده بود، گفت:

اوه خوبه. اون کجاست؟ خونه هست؟

در خانه اش در بارسلونا است.

هرنان در حالی که بغض کرده بود، گفت:

مسی ممنون بابت این تماس.

نوه هرنان:

حالا او تو را می شناسد و داستانت را می داند.

هرنان با حالت بغض ادامه می دهد:

مسی، غافلگیری بزرگی بود. ممنون که اجازه دادی تو را ببینم؛ نه فقط در تلویزیون! خیلی ممنونم مسی برای تمام کارهایی که انجام می دهی. این خیلی مرا خوشحال می کند. ممنون برای این هدیه. خیلی ممنونم. واقعا ممنونم. ممنونم.همیشه تو را دنبال کرده ام و تا پایان دنبالت خواهم کرد. تا پایان پشت سرت راه می روم. ممنونم مسی. مسی تو فوق العاده ای…نمی دانم چطور حرف هایم را بگویم زیرا این چیزی نیست که اغلب اتفاق بیفتد. می دانی چه موقع بیشتر از همه تو را می بینم؟ وقتی در زمین تو را می زنند و از هر طرف تو را هل می دهند. چه حیواناتی هستند! ما با مسی حرف زدیم و آن هم شخصی و رو در رو. این چیزی نیست که هر روز اتفاق بیفتد. با تمام وجودم ممنونم؛ با تمام وجود؛ در ۱۰۰ سالگی بالاخره تو را دیدم. باورنکردنی است

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.