پیشنهاد دور از انتظار برای کاپیتان پرسپولیس

سیدجلال حسینی کاپیتان ۴۰ ساله پرسپولیس با پیشنهاد غیرمنتظره‌ای مواجه شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی،‌ در حالی که پیش از این گفته می‌شد یحیی گل محمدی تصمیم گیری در خصوص سیدجلال حسینی را به خود این بازیکن سپرده است اما پیش بینی می‌شود که کاپیتان سرخ‌ها جایی در این تیم برای فصل آینده نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

به این ترتیب احتمالا باشگاه پرسپولیس به زودی جلسه ای با کاپیتان خود خواهد داشت تا ضمن حفظ احترام او ترتیبی برای خداحافظی‌اش از جمع سرخ‌ها اتخاذ کند. اما در حالی که گفته می‌شد حسینی در صورت جدایی از جمع سرخ‌ها راهی ملوان خواهد شد تا به امروز پیشنهادی از این تیم به کاپیتان ۴۰ ساله سرخ‌ها داده نشده است.

از سوی دیگر دو تیم مس کرمان و سپاهان اصفهان خواستار به خدمت گرفتن جلال حسینی شده‌اند. در این میان پیشنهاد سپاهان به کاپیتان سرخ‌ها جالب توجه است. پرسپولیس تا به امروز اسماعیلی‌فر را از این تیم به خدمت گرفته و گفته می‌شود بازیکن دیگر این تیم هم در آستانه پیوستن به جمع سرخ‌ها هستند. به همین دلیل در صورتی که جلال حسینی راهی سپاهان شود فارغ از مسائل فنی این انتقال می‌تواند به نوعی یک پاسخ محکم به اقدام سرخ‌ها باشد.

جلال حسینی پیش از این در دوران طلایی سپاهان در این تیم حضور داشت و موفق شد ۳ بار با این تیم قهرمان لیگ برتر شود. باید منتظر ماند و دید در نهایت تصمیم جلال حسینی برای فصل آینده چه خواهد بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.