رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پیوستن بازیگر سریال Bridgerton به فیلم سرقت جدید نتفلیکس

رگه-ژان پیج، بازیگر سریال Bridgerton قرار است در فیلم سرقت جدید نتفلیکس به کارگردانی نوآ هاولی و به تهیه‌کنندگی برادران روسو بازی کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، رگه-ژان پیج پس از بازی در سریال Bridgerton به شهرت زیادی دست پیدا کرده است و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، او قرار است در فیلم سرقت جدید نتفلیکس به ایفای نقش بپردازد. نوآ هاولی، خالق سریال Fargo و سریال Legion، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم سرقت و مهیج را بر عهده خواهد داشت. همچنین هاولی ازطرف شرکت فیلمسازی ۲۶Keys به‌عنوان تهیه‌کننده درکنار جو و آنتونی روسو و مایک لاروکا ازطرف شرکت فیلمسازی AGBO در فیلم جدید نتفلیکس نیز حضور خواهد داشت.

اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که این پروژه براساس یک ایده اورجینال از هاولی ساخته خواهد شد. برادران روسو پیش از این با پیج در فیلم The Gray Man همکاری کرده بودند. رایان گاسلینگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جسیکا هنویک، واگنر مورا، بیلی باب تورنتون، الفری وودارد، دنوش و جولیا باترز دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم اکشن حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم The Gray Man پر هزینه‌ترین فیلم تاریخ نتفلیکس است که انتظار می‌رود سال ۲۰۲۲ پخش شود.

نتفلیکس و برادران روسو پیش از این در فیلم Extraction با بازی کریس همسورث با یکدیگر همکاری بسیار موفقی داشتند که این فیلم پر بیننده‌ترین فیلم اورجینال نتفلیکس است. لاروکا از AGBO در بیانیه منتشر شده گفت: «AGBO از همان ابتدا برای این هدف تأسیس شد تا به ما اجازه دهد تا با هنرمندانی که بسیار برای آن‌ها احترام قائل هستیم و آن‌ها را تحسین می‌کنیم، همکاری کنیم. بسیار خوشحالیم که با حمایت از فیلم جدید نوآ هاولی و رگه-ژان پیج به تعهدی که داشتیم عمل می‌کنیم.»

علاوه‌براین، هاولی پیش از این کارگردانی فیلم Lucy in the Sky را بر عهده داشته است. همچنین رمان Anthem که ششمین رمان هاولی است، در اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. هاولی هم‌اکنون در حال ساخت سریال Alien برای شبکه FX نیز است. پیج که بیشتر برای بازی در سریال Bridgerton شناخته می‌شود و اخیرا در فیلم The Gray Man بازی کرده، مدتی پیش در فیلم Dungeons & Dragons جلوی دوربین رفت. از دیگر کارهای وی می‌توان به فیلم Mortal Engines، فیلم Sylvie’s Love و سریال For The People اشاره کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.