رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

چرایی و چگونگی جان‌باختن مهسا امینی با جدیت پیگیری شود

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توطئه های دشمن باعث نمی شود ما وظایفمان را نسبت به شهروندانمان فراموش کنیم، گفت: اولین مساله چرایی و چگونگی جان باختن خانم امینی است. در این باره همانطور که در هر سه قوه مطرح شده موضوع باید پیگیری شود و با هر تقصیر و قصور احتمالی برخورد شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی که با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «مرگ بر فتنه گر»، «نیروی انتظامی تشکر تشکر» نمایندگان همراه بود، با بیان اینکه چند نکته درباره مسائل جاری بیان کنم، گفت: در وقایع اخیر اولین مساله چرایی و چگونگی جان باختن خانم امینی است. در این باره همانطور که قبلا هم توسط مسئولان در هر سه قوه مطرح شده موضوع باید با جدیت پیگیری و نتیجه به صورت رسمی اعلام و با هر تقصیر و قصور احتمالی به تناسب خطا و بدون هیچ اغماضی برخورد شود.

وی با بیان اینکه توطئه های دشمن باعث نمی شود ما وظایفمان را نسبت به شهروندانمان فراموش کنیم، تصریح کرد: نکته بعدی در این ماجرا ناکارآمدی دستگاه های فرهنگی و تربیتی است که وظیفه اصلی را در زمینه فرهنگ عفاف و حجاب داشته اند. از کمیسیون های تخصصی مجلس در این حوزه می خواهم گزارشی از عملکرد این دستگاه ها به عنوان پاسخگویان ردیف اول تهیه و این موضوع را به صحن مجلس و مردم ارائه کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته خیلی روشن عرض کنم که مساله اصلی مردم و جامعه هنوز اقتصاد است و در این باره گله های کاملا برحقی وجود دارد که ما با رفع آنها فاصله داریم و باید کوشش خود را چند صد باره کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.