رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

چرا نباید آووکادو را با شیر و شکر مخلوط کرد؟

متخصصان تغذیه می‌گویند نباید میوه‌هایی مانند آووکادو را با شیر و شکر ترکیب کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، آووکادو یکی از میوه‌های پرطرفدار به ویژه در میان افراد گیاه خوار است. بسیاری از مردم دوست دارند میوه‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و با افزودن شیر یک اسموتی خوشمزه درست کنند. با این حال، برخی از این ترکیبات برای سلامتی مضر هستند.

یکی از ترکیباتی که طرفداران زیادی دارد، ترکیب آووکادو با شیر و شکر است. گرچه این ترکیب بسیار خوشمزه است، اما برای سلامتی مضر است. آووکادو دارای سطح بالایی از ویتامین‌ها و چربی‌های مفید است؛ اما ترکیب آن با مواد غذایی شیرین دیگر مانند شکر و شیر باعث از دست رفتن خواصش می‌شود.

یکی از متخصصان در این باره می‌گوید: چربی آووکادو بالاست و نباید آن را با مواد غذایی دارای چربی مانند شیر مخلوط کرد. در حقیقت نه تنها آووکادو بلکه توصیه می‌شود سایر میوه‌ها را نیز بدون ترکیب با شکر و شیر مصرف کنید. شکر و شیر‌های تغلیظ شده شیرین باعث آسیب به ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در میوه‌ها می‌شوند.

با این حال، اگر از جمله افراد طرفدار افزودن شیرین کننده‌ها به میوه‌هایی هستید که به صورت طبیعی شیرین هستند توصیه می‌شود از عسل استفاده کنید. این ترکیب به مواد مغذی و ویتامین‌های میوه‌ها آسیب وارد نمی‌کند.

باید به یاد داشته باشید افزودن شکر به میوه‌های شیرین باعث بی خاصیت شدن آن‌ها برای سلامت بدن می‌شوند. مصرف طبیعی میوه‌ها بدون افزودن هیچ ماده دیگری باعث حفظ خواص آن‌ها می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.