رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کانکس کافی شاپ، مشخصات و انواع آن

کانکس های کافه ها و ساختمان های پیش ساخته برای تهیه یا توزیع مواد غذایی و محصولات فست فودی جز سازه های های رو به رشد در سراسر جهان هستند که به فروشگاه های کوچک محلی تبدیل شده اند.

به گزارش اینتیتر، کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و روز به روز تقاضا برای کافه ها و مغازه های کیوسک مانند از سوی مشتریان بیشتر می شود و کانکس سازی مامیس نمونه های مختلفی از طراحی های منحصر به فرد در این زمینه را ارائه کرده است که در این مقاله برخی از آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای اطلاع بیشتر از شرایط، امکانات، نحوه اخذ مجوز و قیمت کافه با ما در مطلب بعدی همراه باشید.

انواع کانکس کافی شاپ

همانند دیگر محصولات و سازه های پیش ساخته شرکت مامیس کانکس، این مدل از کانکس ها که به عنوان کانکس فروشگاهی نیز شناخته میشوند دارای مدل های مختلف با امکانات گوناگون هستند و ما در ادامه میخواهیم برخی از آن ها را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مناسبی به دست آورید.

کانکس کافی شاپ ثابت

همانطور که از نامش پیداست این مدل به صورت ثابت بوده و قابلیت جابجایی ندارد. معمولاً ابعاد بزرگی دارد و برای نصب دائمی در مجموعه هایی مانند پارک ها یا دانشگاه ها و مکان های گردشگری استفاده می شود، برخی به قدری بزرگ هستند که در داخل کافه جا برای بسیاری از مشتریان وجود دارد و برخی کمی کوچکتر ساخته میشوند که فقط با استفاده از پیشخوان آن بتوان به مشتریان بیرون غذا تحویل داد.

نمای بیرونی پرده های دائمی کافه معمولاً از مواد چوبی ساخته می شود تا با نوع استفاده بهتر مطابقت داشته باشد و حس راحتی و آرامش ایجاد کند که می تواند مواد طراحی حرارتی، چوب روسی یا چوب مصنوعی باشد. نوع حرارتی زیباتر، اما کمی گران تر از سایز مدل ها است.

کانکس کافی شاپ چرخدار یا سیار

از مدل ها و نمونه های کوچکتر کانکس کافی شاپ می توان به نوع متحرک اشاره کرد که معمولاً دارای دو محور دو چرخ برای حرکت است و با کامیون های سبک و حتی گاهی با خودروهای سواری قابل حمل است. این ساختمان ها برای مکان های عمومی مناسب هستند که ساعتی یا در روزهای شلوغ قرار می گیرند و در واقع محل کسب و کار آنها مدام تغییر می کند و یا فقط ساعات خاصی از روز در آن مکان مجاز است.

تفاوت اصلی آن ها با کیوسک های فست فود ابعاد ثابت آن هاست که به دلیل محدودیت های حمل و نقل باید استانداردهای حمل و نقل جاده ای را رعایت کنند، بنابراین فضای داخلی آن ها معمولا کوچکتر و فشرده تر است و نمی توان انواع محصولات را تهیه کرد. کافه های سیار را گاهی فست فود سیار یا رستوران سیار نیز می نامند.

برخی از امکانات کانکس کافی شاپ

برای افرادی که در فکر خریداری کانکس کافی شاپ و راه اندازی رستورانی کوچک برای خود هستند حتما این سوال پیش آمده است که کانکس کافی چه امکاناتی دارد و میتوان از آن تا چه اندازه ای بره برد. به طور کلی برخی از امکانات و مشخصات کانکس کافی شاپ به شرح زیر است:

۱. دارای مدل های ثابت و متحرک
۲. امکان طراحی پیشخوان در درون کانکس و نمای بیرونی آن
۳. داشتن هود و هوا کش
۴. امکان قرار دادن تنور
۵. جنیس داخلی به دلیل اینکه این کانکس برای ارائه خدمات غذایی است از استیل ضد خش ساخته میشود
۶. امکان تهبیه مخزن آب و سینک ظرف شویی دارد
۷. وجود دستگاه های خاص برای آماده سازی غذا و نوشیدنی های مختلف
۸. و….

قابل ذکر است که امکانات کانکس کافی شاپ همانند دیگر محصولات رابطه ای مستقیمی با بودجه و میزان هزینه شما دارد. اگر بخواهید کانکسی فول تجهیز به جدید ترین دستگاه های دنیا را داشته باشید مسلما باید هزینه ای بیشتری بابت تهیه دستگاه ها و … بپردازید. ولی پیشنهاد میکنیم با تلفن ۵۵۹۳۵۸۹۱-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۸۹۸۶۱۹۸ تماس بگیرید و مشخصات و اندازه های خود را اعلام کنید تا کارشناسان مامیس کانکس شما را در این زمینه راهنمایی کنند و مشاوره رایگان بدهند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید تا از هزینه های اضافی و به درد نخور که نیازتان نیست در امان باشید.

قیمت کانکس کافی شاپ

قیمت این سازه برای افرادی که در ابتدای ساخت آن هستند بسیار حائز اهمیت است اما قطعا انتظار کیفیت و زیبایی در کنار دوام و سهولت استفاده را دارند تا ضمن اخذ گواهینامه های بهداشتی لازم برای عموم مردم نیز توجه آن ها را به خود جلب کنند. و با یافتن مشتری های جدید و زیاد تر شدن فروششان به کارشان رونق بیشتری بدهند.

از آنجایی که اکثر کانکس های تولیدی با در این راستا به صورت اختصاصی طراحی و ساخته می شوند و از نظر جزئیات، ابعاد و ویژگی ها با یکدیگر تفاوت دارند، قیمتی برای هر متر مربع در نظر گرفته نمی شود و بسته به طراحی با توجه به قیمت هر یک دستگاه و امکاناتی که میخواهید در درون سازه خود قرار گیرد محاسبه میشود.

کانکس کافی شاپ

کانکس کافی شاپ را از کجا بخریم

بعد از اینکه با شما با مشخصات و مزیت های این سازه آشنا شدید بهتر است در ادامه شما با بهترین فروشنده و کارخانه تولیدی کانکس آشنا کنیم تا در این بازار بسیار شلوغ و با وجود برند های گوناگون گمراه نشوید و بتوانید با کم ترین هزینه ممکن به صرفه ترین محصول را خریداری نمایید و از آن نیز بهینه ترین استفاده را ببرید.

شرکت تولیدی مامیس کانکس پیشنهاد ما برای شما کاربران عزیز است. مامیس کانکس با دارا بودن کارنامه ای درخشان در زمینه تولید انواع کانکس و سازه های پیش ساخته و همچنین اختصاصی توانسته است جز بهترین های ایران در زمینه کانکس سازی و تولید انواع کانکس فروشگاهی و … باشد. شما اگر به وبسایت مامیس کانکس به آدرس mamisconex.com مراجعه نمایید میتوانید با محصولات این شرکت آشنا شوید و همچنین از صفحه قیمت انواع کانکس را ببینید و به صورت کلی با سازه هایی که مشخصات و امکانات آن ها درج شده است هزینه ساخت سازه مد نظر خود را برآورده کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.