رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کاهش محسوس دما در غرب و شمال‌غرب از روز چهارشنبه

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد از چهارشنبه تا جمعه در غرب و شمال غرب کشور دمای هوا به‌طور محسوسی کاهش یافته و از چهارشنبه سامانه بارشی در کشور تقویت شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، طبق پیش‌بینی این سازمان امروز در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، لرستان و چهار محال و بختیاری بارش پراکنده رخ می‌دهد و روز سه‌شنبه بارش باران و برف در آذربایجان شرقی، غربی و گیلان و استان مازندران ادامه خواهد داشت.

روز چهارشنبه سامانه بارشی در نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر، ارتفاعات دامنه‌های جنوبی البرز و امتداد زاگرس مرکزی تقویت می‌شود.

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد روز پنجشنبه در سواحل دریای خزر و شمال شرقی کشور بارش‌ها ادامه داشته باشد.

برپایه این گزارش، روز جمعه بارش‌ها محدود به شمال شرق کشور می‌شود و به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

طبق پیش‌بینی این سازمان، روز چهارشنبه دریای خزر و بخش‌های شرقی و مرکزی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود و از روز چهارشنبه تا جمعه دما در مناطق شمال‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و نوار شرقی کشور به‌طور محسوسی کاهش یافته و بین ۱۰ تا ۱۵ درجه خواهد بود، این کاهش در غرب کشور بین پنج تا ۱۰ درج پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی امروز آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید خواهد بود. حداکثر دما ۱۲ بالای صفر و حداقل دما چهار درجه بالای صفر خواهد بود و پیش‌بینی می‌شودفردا به دو درجه بالای صفر برسد.

در ۲۴ ساعت گذشته سردترین مراکز استان، همدان به سه درجه زیر صفر و شهرکرد و سنندج با دو درجه زیر صفر، همچنین گرم‌ترین مراکز استان، بندرعباس با ۲۵ درجه و بوشهر با ۲۴ درجه بالای صفر بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.