رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کشف ۲۰۰ فقره کلاهبرداری مهاجرت و تحصیل در کشور ترکیه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که از ۲۰۰ دانشجو با ترفند مهاجرت و تحصیل در کشور ترکیه ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایلنا، سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از دانشجویان در پایتخت، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و با تحقیقات ابتدایی پی بردند، مرد جوانی با تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی به عنوان مهاجرت و تحصیل در کشور ترکیه از ۲۰۰ دانشجو مبلغ فراوانی دریافت کرده و دست به کلاهبرداری زده‌است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در گام نخست، کارآگاهان اداره سیزدهم با رصدهای اطلاعاتی و اقدامات شبانه روزی مخفیگاه متهم را در غرب تهران شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با کسب مجوزهای لازم قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی افزود: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف و با دستور قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار دارد و تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.