رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کفش مردانه را چگونه با پیراهن ست کنم؟

ست کردن کفش مردانه با پیراهن از قدیم یکی از دغدغه های فکری آقایان خوش تیپ و جنتلمن بوده است.

به گزارش اینتیتر، ست کردن کفش مردانه با پیراهن از قدیم یکی از دغدغه های فکری آقایان خوش تیپ و جنتلمن بوده است. اما اینجا با دو پیراهن خاص سروکار داریم؛ پیراهن مشکی و لی. انتخاب استایل با پیراهن مشکی مردانه کار سختی نیست؛ چون با سیاه می توانید بیشتر مدل های شلوار و کفش را بپوشید فقط باید به رنگ لباس هایتان توجه داشته باشید. اما پیراهن لی مردانه حالت اسپرت دارد و ست کردن لباس با آن کمی سخت است. با مطالعه این مقاله ترفندهای ست کردن کفش با این دو پیراهن را می شناسید؛ پس سراغ ادامه متن بروید.

کفش مردانه را چگونه با پیراهن ست کنم؟

کفش مردانه چگونه با پیراهن مشکی ست می شود؟

حتماً با شنیدن این نکته تعجب می کنید؛ اما انتخاب رنگ کفش با پیراهن مشکی مردانه کمی سخت است. بله همه مشکی را به عنوان رنگ مادر می شناسیم و معتقدیم با همه طیف های رنگی سازگار است اما وقتی صحبت از کفش به میان می آید کمی باید حساس تر عمل کنید. در هر حالت بهتر است در کنار مشکی کفش مردانه را هم به رنگ سیاه تهیه کنید؛ ولی توصیه می کنیم اگر قرار است با پیراهن مشکی جایی حاضر شوید از پوشیدن دو رنگ کفش خودداری کنید؛ رنگ قهوه ای و سفید.

کفش مردانه چگونه با پیراهن مشکی ست می شود؟

نوع کفش تا حدی مهم است که می تواند پرستیژ و استایل شما را تعیین کند؛ نکات زیر برایتان راهنمای خوبی در انتخاب کفش هستند:

کفش دارای تزیینات

اگر دوست دارید در کنار رنگ مشکی از کفش مردانه دارای تزیینات استفاده کنید مانعی ندارد؛ به این شرط که تزیینات کفش به صورت لایه ای نازک در زیره و کناره های آن قرار گرفته باشند. این تزیینات حتی اگر به رنگ های سفید یا قهوه ای روشن طراحی شوند مشکلی نیست اما حواستان باشد از خرید کفش های شلوغ و پرزرق و برق خودداری کنید زیرا با پیراهن مشکی باید استایل ساده و سنگین داشته باشید.

کفش رسمی

بهترین کفش در کنار پیراهن مشکی مردانه سبک رسمی است. از آنجایی که پیراهن مشکی و دکمه دار برای موقعیت های اداری و سمینارهای مختلف حتی مهمانی های تشریفاتی مناسب است، ترجیحاً آن را با کفش های آکسفورد و دربی همراه کنید. این کفش ها استایل شیک، ایده آل و فوق العاده برایتان فراهم می کنند.

کفش راحتی

حتماً با کفش راحتی سبک لوفر آشنایی دارید. پوشیدن کفش لوفر نشان دهنده این است که شما فردی آرام و راحت هستید و تمایل دارید در ساده ترین شکل ممکن بیرون بروید. انتخاب این کفش مردانه همراه با پیراهن مشکی برای استایل کژوال و روزانه عالیست؛ می توانید کارهای معمولی مانند انجام کارهای بانکی یا خرید در فروشگاه ها را با این تیپ انجام دهید.

بوت چلسی

قطعاً پیراهن مشکی را فقط برای فصول گرم انتخاب نمی کنید؛ بلکه احتمالاً در روزهای سرد پاییز و زمستان بیشتر روی آن مانور می دهید چون پوشیدن لباس مشکی در هوای گرم طاقت فرساست. در ایام سرد و بارانی پیراهن مشکی را همراه با بوت چلسی بپوشید؛ این ترکیب همراه با پالتوی مردانه شدیداً یک آقا را جذاب و خوش استایل نشان می دهد!

چکمه بروگ

برای داشتن ظاهر نیمه رسمی با «پیراهن مشکی مردانه» به فکر خرید چکمه بروگ باشید. انتخاب این استایل همراه با کت شلوار خاکستری تیپی بی نظیر برایتان به ارمغان می آورد.

اگر دنبال خرید بهترین پوشاک مردانه برند و ارزان هستید سایت دایان شاپ را به شما معرفی می کنیم. در حال حاضر دایان شاپ یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران است که کالاهای باکیفیت و مقرون به صرفه ای ارائه می دهد زیرا شعار آن یک جمله است: «مشتریان دایان، مشتریان همه برندها هستند». با خرید از فروشگاه دایان، هر مدل پیراهن، تیشرت، کفش حتی پوشاک زنانه را می توانید تهیه کنید و یک خرید پرخاطره و رضایتبخش داشته باشید.

پیراهن لی مردانه با چه کفشی ست می شود؟

پیراهن لی مردانه با چه کفشی ست می شود؟

«پیراهن لی مردانه» یکی از لباس های مورد علاقه پسران جوان است و ست آن همراه با شلوار جین و کفش کتانی محشر می شود. اما انتخاب این استایل هم مانند پیراهن رسمی اصول خود را دارد؛ پس برویم سراغ آشنایی با نکاتی که باید موقع خرید کفش مناسب با پیراهن لی به آن ها توجه کنید:

کفش اسنیکر

یکی از زیباترین استایل های پیراهن لی مردانه، استفاده از شلوار جین راسته و تنگ به همراه کفش کتانی سفید است. یادتان باشد با انتخاب این تیپ قانون رنگ های تیره و روشن را رعایت کنید؛ یعنی بهتر است پیراهن لی را به رنگ آبی روشن تهیه نمایید و شلوار لی را آبی تیره. استفاده از رنگ سفید برای کفش هم جذابیت و زیبایی ویژه ای به ظاهرتان می افزاید.

کفش چرم

پیراهن لی مردانه با کفش چرم

با این وجود که تیپ جین اسپرت است و با کفش های ورزشی کاربرد دارد، اما گاهی با کفش چرم هم عالی می شود. پیشنهاد می دهیم پیراهن لی و شلوارتان را ست و همرنگ بگیرید در کنار آن از کفش چرم به رنگ قهوه ای سوخته استفاده کنید.

کفش معمولی

استایل پیراهن لی و شلوار کتان در کنار کفش معمولی هم جالب است. آقایانی که دنبال استایل های نیمه رسمی با پیراهن جین هستند، می توانند در بیشتر جاها حتی در محل کار با این تیپ حاضر شوند.

جمع بندی

هماهنگ کردن استایل کفش مردانه با پیراهن کار سختی نیست؛ فقط باید به رنگ و سبک لباس توجه کنید. پیراهن مشکی مردانه عمدتاً در موقعیت های جدی به کار برده می شود و توصیه می کنیم آن را با کفش های رسمی مانند آکسفورد همراه کنید؛ اما با پیراهن لی مردانه کفش های کتانی مانند برندهای نایک و آدیداس را بپوشید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.