رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کوچ اجباری خشایار اعتمادی از تهران به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره بها

خشایار اعتمادی، خواننده ی مشهور پاپ می گوید به دلیل ناتوانی از پرداخت اجاره بها در تهران مجبور به مهاجرت به شمال کشور شده است.

یه گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، اعتمادی که به تازگی از ازدواج خود خبر داده، در گفتگوی اخیر خود با برنامه «استودیو هشت» رادیو نمایش بیان کرد که پس از سال ها و در شروع زندگی مشترک خود به شمال کشور کوچ کرده است و گفت: «جوانان اگر می توانند همدیگر را تحمل کنند با یکدیگر همراه شوند و ازدواج کنند، در زندگی من تا حالا کسی قرار نگرفته بود که همسر خوبی برای پروازم باشد.»

وی ادامه داد: «من همین هفته پیش جایی زندگی می کردم و صاحبخانه ام خواست آنجا را ترک کنیم و ما هم از تهران کوچ کردیم و به شمال کشور رفتیم.»

اعتمادی اظهار کرد: «او اجاره را هم گران هم نکرد و با توجه به قیمت هایی که وجود داشت خواست از آنجا برویم و بعد از ۴۰ سال با چنین شرایطی مواجه شدم. من هم تغییر مکان دادم و شاید اگر همسرم همراهم نبود چنین کاری نمی کردم.»

این خواننده یادآور شد: «زندگی بالا و پایین دارد، به شرط اینکه با همسری باشید که با هم بالا و پایین ها را تجربه کنید و دوباره با هم اوج بگیرید.»

وی خطاب به صاحبخانه ها گفت: «از همه صاحبخانه‌های عزیز خواهش می کنم در این شرایط سخت کمی هوای مستاجر را داشته باشند.»

این خواننده در پاسخ به مجری برنامه و اینکه چرا در تهران باقی نمانده است بیان کرد که نمی توانستم تهران خانه‌ای اجاره کنم.

خشایار اعتمادی روز ۲۳ تیر ماه با انتشار پستی اینستاگرامی از ازدواج خود خبر داد.

او در این پست نوشت:

التماس دعا دارم از همه عزیزان

بیست و سوم تیرماه سال یکهزار و چهارصد و یک، همزمان با تاریخ عروسی مادر و پدر مهربانم، متعهد شدم تا نهایت تلاشم را براى ایجاد امنیت و آرامش و آبروی خانواده و همسفر منتخبم میسر نمایم، همچنین براى همه آرزو میکنم، شادکام و با خوشبختی مسیر زندگی را طى کنند.

اعتمادی که حالا ۵۱ سال دارد در پست دیگری ضمن انتشار تصاویری از مراسم ازدواج خود تأکید کرد برخلاف آنچه در برخی سایت ها عنوان شده، این نخستین ازدواج او است.

بیوگرافی خشایار اعتمادی

خشایار اعتمادی متولد سال ۱۳۵۰ در تهران و فارغ التحصیل رشته اقتصاد بازرگانی است.

یادگیری موسیقی را از سن ۴ سالگی با آموختن سازهای ملودیکا و آکاردئون آغاز و از ۶ سالگی شروع به خواندن کرد. او همچنین از ۱۳ سالگی شروع به یادگیری و نواختن ساز پیانو کرد.

در سال ۷۳ با قطعه «راز پنهان» با شعری از حافظ و با آهنگسازی احمد علی راغب رسماً وارد دنیای موسیقی شد و در ۲۵ سالگی با خواندن ترانه ی «بارون» با شعری از شاملو به شهرت رسید.

با این حال، به گفته ی خودش به دلیل شباهت صدایش با یک خواننده ی لس آنجلسی، ۲ سال از اعطای مجوز به او خودداری شد. اعتمادی در مصاحبه ای در اینباره گفته: «صدای من به خواننده‌ای شباهت داشت که خیلی مورد علاقه خود من و مردم بود و به خاطر شباهت صدای من با صدای آن خواننده دو سال به من مجوز ندادند. به اعتقاد خودم صدای من اصلاً شبیه صدای ایشان نبود. صدای من یک صدای بم خش‌دار گرفته بود و چون کمتر صدایی از این جنس وجود داشت بعضی‌ها فکر می‌کردند صدای من شبیه صدای ایشان است.»

این شرایط ادامه داشت تا اینکه در سال ۷۵ موفق به اخذ مجوز شد و نخستین آلبوم خود به نام «دلشوره» را با آهنگسازی بابک بیات منتشر کرد.

از خشایار اعتمادی به عنوان نخستین خواننده پاپ بعد از انقلاب یاد می شود.

در سال ۸۴ در جشنواره بین‌ المللی پاپ کشورهای اروپایی شرکت کرد و عنوان اول را به دست آورد و مدرک درجه یک هنری را کسب کرد.

از خشایار اعتمادی تاکنون بیش از ۱۰ آلبوم و چندین تک آهنگ منتشر شده است.

با این حال او بعد از نزدیک به ۳۰ سال فعالیت در عرصه ی موسیقی، در سال ۹۸ از تصمیم خود برای خداحافظی از این حرفه خبر داد.

او در مصاحبه ای در اینباره گفت: «۳۰ سال زندگی‌ ام را در خوانندگی حرفه‌ ای گذرانده‌ ام و کنار گذاشتن این حرفه برای خودم سخت بوده ولی دلایل بسیار زیادی برای این کار دارم. یکی از دلایلم به این برمی‌گردد که موسیقی رایج، موسیقی مطلوب من نیست. تولیدکنندگان و منتشرکنندگان روندی را پی گرفته بودند که باعث شد موسیقی روند نزولی وحشتناکی را طی کند. من سال ۷۳ حدود ۷ میلیون تومان برای آلبومم هزینه کردم که این رقم برابر با پول یک آپارتمان ۱۰۰ متری در خیابان جردن بود. بسیار متأسفم که امروز برخی در حضور خود خواننده با این لحن در مورد مقامی مثل خواننده صحبت می‌کنند. این حرف‌ها باعث شرم و تأسف است. این آدم‌ها همان کسانی هستند که در گذشته فقط در کار پخش بودند و تجربه سنگینی در کار تولید آثار نداشتند. این‌ها از پخش به سمت تهیه‌کنندگی کشیده شدند و نگاه بیزینسی خود را هم وارد عرصه تهیه‌کنندگی کردند.»

اعتمادی در حال حاضر رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون موسیقی امروز ایرانیان است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.