گوشه ای از سینمای ایران در سوریه

همزمان با هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه، روزهای سینمایی ایران از امروز ( ۱۰ مهر) در محل سالن اپرا شهر دمشق آغاز می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، به همت رایزنی فرهنگی ایران در دمشق و با همکاری وزارت فرهنگ جمهوری عربی سوریه و مرکز بین‌الملل و بازرگانی موسسه تصویر سازان سوره سینمای مهر(حوزه هنری)، روزهای سینمای ایران از ساعتی دیگر (یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱) در محل سالن اپرا شهر دمشق آغاز خواهد داشت.

در این رویداد فرهنگی و هنری که تا روز سه شنبه ۱۲ مهرم ادامه دارد؛ فیلم‌های «هناس»، «مدیترانه»، «حوض نقاشی»، «یه حبه قند» و «فرشته‌ها با هم می آیند» با زیرنویس عربی به نمایش در می‌آید.

در آیین افتتاحیه روزهای سینمایی ایران، فیلم «هناس» با حضور حسین دارابی، کارگردان فیلم برای علاقه‌مندان به سینمای ایران اکران خواهد شد.

هفته فرهنگی ایران در سوریه شامگاه چهارشنبه، ۶ مهرماه با حضور حجت‌الاسلام محمدمهدی ایمانی‌پور، ️رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، لبانه مشوح، وزیر فرهنگ سوریه، مهدی سبحانی، سفیر و حمیدرضا عصمتی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و شخصیت‌های فرهنگی دو کشور در خان اسعد باشا پایتخت دمشق افتتاح شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.