رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

یارانه‌ها بر اساس اطلاعات ۹ سال پیش پرداخت می‌شد!

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اطلاعات پایگاه ایرانیان از سال۹۳ یا به‌روایتی دیگر ۹۹ و در دولت گذشته به‌روزرسانی نشده بود و یارانه‌ها بر همان اساس واریز می‌شد که به‌روزرسانی این اطلاعات از یک ماه‌و‌نیم گذشته آغاز شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، محمدهادی زاهدی‌وفا در آیین تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی همزمان با هفدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که پیش از ظهر امروز در سالن مرکز همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، اظهار کرد: خانواده شاید اصلی‌ترین و بنیادین‌ترین نهاد یک اجتماع باشد و باید تلاش کرد در گام دوم انقلاب اسلامی خانواده بر اساس الگوی منطبق بر فرهنگ خودمان شکل بگیرد و باید سعی کنیم به‌طور بنیادین زندگی اجتماعی را به روال خود بازگردانیم.

وی با اشاره به افزایش امید به زندگی میان مردم تصریح کرد: به‌برکت انقلاب اسلامی امید به زندگی از ۵۵ به ۷۶.۲ در سال تغییر یافته و این افزایش ۲۱ساله امید به زندگی دستاورد بزرگی است.

سرپرست وزارت رفاه با اشاره به اینکه بخشی از سهام صندوق بازنشستگی متعلق به بازنشستگان است، تأکید کرد: بازنشستگان باید در تصمیمات این صندوق مشارکت داشته باشند و این درحالی است که وضعیت صندوق بازنشستگی چندان خوب هم نیست.

زاهدی‌وفا ادامه داد: یکی از موضوعات دیگر که در وزارت رفاه پیگیری می‌شود بحث یارانه بازنشستگان است که بخشی از آن به‌عهده وزارت رفاه است و بخشی از آن نیز به‌عهده سازمان هدفمندی یارانه‌هاست که موضوع یارانه بازنشستگان از طریق این وزارتخانه پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به بانک اطلاعات ایرانیان تصریح کرد: متأسفانه اطلاعات این بانک از سال ۹۳ یا به‌روایت دیگر از سال ۹۹ به‌روزرسانی نشده است و یارانه‌ها نیز بر اساس اطلاعات گذشته پرداخت شده است و با توجه به اینکه ترکیب‌بندی خانواده‌ها اصلاح نشده بود با گلایه‌ برخی از خانواده‌ها روبه‌رو بودیم و این درحالی‌ است که از حدود یک ماه‌ونیم گذشته به‌روزرسانی این اطلاعات آغاز شده و فرایند آن رو به تکامل است و همه موارد اصلاح می‌شود.

سرپرست وزارت رفاه خاطرنشان کرد: کسانی که اعتراض دارند می‌توانند با شماره ۶۳۶۹ تماس برقرار کنند ویا از طریق سایتی که در روزهای آینده اعلام می‌شود موارد خود را ثبت کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.