رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

یوتیوب کانال رسانه استرالیایی را تعلیق کرد

کانال یوتیوب یک رسانه استرالیایی به دلیل انتشار محتوایی که وجود کووید۱۹ را انکار یا مردم را تشویق به مصرف دارو می کرد به مدت یک هفته تعلیق شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، یوتیوب پس از بررسی محتوای «اسکای نیوز استرالیا» برای هماهنگی با سیاست‌های کووید ۱۹، این شبکه خبری را به طور موقت معلق کرد.

به گزارش رویترز، این رسانه در بیانیه‌ای در وب سایت خود نوشت: اسکای نیوز استرالیا حق یوتیوب برای اجرای قوانین خود را به رسمیت می‌شناسد و مشتاق انتشار اخبار و محتوای تحلیلی خود برای مشترکان کانال اش است.

این کانال تلویزیونی خبری که در یوتیوب ۱.۸۵ میلیون کاربر دارد، زیر مجموعه‌ای از شرکت «نیوز کورپ استرالیا» است.

یوتیوب که زیر مجموعه گوگل است نیز تعلیق این کانال خبری را تأیید کرده است. سخنگوی این شرکت گفت: ما سیاست‌های خود را برای همه افراد اجرا می‌کنیم و در راستای همخوانی با «سیستم استرایک»(strike system) ویدئوهای خلاف قوانین را حذف کردیم و به کانال اسکای نیوز استرالیا هشدار دادیم.

«سیستم استرایک» یوتیوب فرایندی است که شبکه اجتماعی برای مقابله با محتوای غیرقانونی به کار می‌گیرد. طبق این سیستم اگر یوتیوب تشخیص دهد کاربری برای دومین بار قوانین پلتفرم را زیر پا گذاشته، اجازه پست محتوا توسط کاربر را به مدت یک هفته تعلیق می‌کند.

رسانه استرالیایی اعلام کرد حساب کاربری یوتیوب اش از روز پنج شنبه گذشته به مدت یک هفته تعلیق شده است. این تعلیق مربوط به انتشار محتوایی بود که وجود کووید ۱۹ را انکار می‌کرد یا مردم را بدون پیش زمینه مناسب تشویق می‌کرد از هیدروکسی کلروکین یا دارویی دیگر برای درمان ویروس کرونا استفاده کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.