رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

یک طلا و ۲ نقره تیراندازان ایرانی در مسابقات تپانچه قهرمانی آسیا

ملی‌پوشان تیراندازی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ماده تپانچه بادی زنان و مردان موفق به کسب یک طلا و ۲ نقره شدند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، رقابت‌های تیراندازی آنلاین قهرمانی آسیا از ۱۰ بهمن ماه به میزبانی نمادین کشور کویت آغاز شد.

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در حالی امروز (۱۱بهمن) پیگیری شد که در ماده تپانچه بادی زنان، هانیه رستمیان با کسب امتیاز ۵۸۰ مدال طلا گرفت.

همچنین دیگر تیرانداز کشورمان گلنوش سبقت‌الهی با امتیاز ۵۷۹ نایب قهرمان شد. مینا قربانی نیز با امتیاز ۵۷۶ در جایگاه چهارم آسیا قرار گرفت. در این ماده ۴۴ تیرانداز حضور داشتند.

در ماده تپانچه بادی مردان نیز، جواد فروغی تیرانداز المپیکی کشورمان با امتیاز ۵۸۷ امتیاز پس از نماینده کشور هندوستان که عنوان چهارمی رنکینگ جهان را دارد به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

در این ماده که ۴۶ تیرانداز حضور داشتند، وحید گل‌خندان با امتیاز ۵۸۱ چهارم و سجاد پورحسینی با امتیاز ۵۷۸ عنوان هفتمی آسیا را کسب کرد.

این رقابت‌ها امروز در رشته تفنگ بادی و اهداف پروازی پیگیری می‌شود. ستین دوره مسابقات تیراندازی آنلاین قهرمانی آسیا به میزبانی کویت از ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه در رشته های تپانچه بادی، تفنگ بادی و اهداف پروازی با حضور ورزشکارانی از سراسر آسیا درحال برگزاری است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.