رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آخرین جزییات رسیدگی به پرونده ترور شهید فخری زاده

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت پرونده ترور شهید فخری زاده توضیحاتی داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی امیری اصفهانی معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که پرونده ترور شهید فخری زاده در چه مرحله‌ای قرار دارد اظهار کرد: تقریبا بحث‌های فنی و کارشناسی این موضوع و همچنین مباحث مربوط به اقامه دعوی در مراجع بین‌المللی هم انجام شده است.

وی ادامه داد: این پرونده فرآیند نسبتا طولانی را طی می‌کند، زیرا باید مستندات لازم برای استفاده در مراجع بین المللی جمع آوری شوند.

امیری اصفهانی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا این تحقیقات و مستندات هم اکنون در حال انجام و جمع‌آوری هستند یا خیر گفت: دستگاه‌های مربوطه در حال جمع آوری اطلاعات هستند و احتمالاً طی یکی دو هفته آینده جلسه جمع آوری مستندات برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور تصریح کرد: ما مصر هستیم تا نگذاریم حق خانواده این شهید و نظام اسلامی ضایع شود و کسانی که در این ترور نقش داشته اند و به عنوان عامل یا مباشر بوده‌اند، باید شناسایی شوند و با تمام کسانی که زمینه‌ساز این ترور بوده اند برخورد قانونی شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فردی دستگیر یا تحت تعقیب قرار گرفته است گفت: این دست اطلاعات امنیتی هستند و نمی‌توان به صورت کامل آن ها را بیان کرد، لذا پس از طی شدن روند پرونده درباره دستگیری و تحت تعقیب بودن افراد توضیح می‌دهیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.